فرماندار بافق:

حضور حداکثری مردم بافق درمرحله دوم انتخابات فراهم شود

no-thumbs

فرماندار بافق بر فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز سید مهدی طلایی مقدم روز یکشنبه در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بافق که با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد به حضور ۹۵ درصدی مردم این شهرستان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است و حضور مردم حوزه انتخابیه مهریز باید پر رنگ تر از مرحله اول باشد.
وی حوزه انتخابیه مهریز را شامل شهرستانهای ابرکوه، مهریز،خاتم،بافق و بهاباد اعلام کرد و گفت: ستاد انتخابات شهرستان بافق از هم اینک در صدد فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط با حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات ۱۲ اردیبشت است.
فرماندار بافق ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،از نظم و انضباط خاص و قانونمندی مرحله اول انتخابات یاد کرد و گفت : اهمیت مرحله دوم به مراتب از مرحله اول بیشتر است چرا که نتیجه سعی و تلاش و نظر مردم در انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی مشخص می شود.
وی با بیان اینکه برای برگزاری باشکوه انتخابات مرحله دوم باید در دو محور مهم برنامه ریزی شود افزود: اول برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و منطبق بر رای و نظر مردم و دوم فراهم کردن زمینه و شرایط حضور حداکثری مردم درانتخابات است.
طلایی مقدم در ادامه بر استفاده و بکار گیری از تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان بافق بر اجرایی شدن دو محور یاد شده تاکید کرد.
در این نشست برنامه ریزی و امکان سنجی نقاط فرصت و ضعف مرحله اول در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، پس از برگزاری انتخابات هفتم اسفند ۹۴ با اتمام شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بهاباد، بافق و خاتم، محمدرضا صباغیان بافقی با اخذ ۲۷ هزار و ۴۸۳ رای و محمدرضا بابایی مهریزی با ۲۲ هزار و ۱۴۱ رای به دور دوم انتخابات مجلس دهم راه یافتند.
انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسرکشور ۱۲ اردیبهشت در شهرستان های حوزه انتخابیه مهریز برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوبشرقی یزد قرار دارد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..