غرفه‌ای جهت معرفت‌افزایی امام عصر(عج) در طرح آرامش بهاری

no-thumbs

فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) جهت معرفت‌افزایی شهروندان و مسافران نوروزی به وجود مبارک حضرت ولیعصر(عج) اقدام به برپایی غرفه مهدویت در طرح آرامش بهاری آستان مقدس امامزاده سید جعفر(ع) در ایام نوروز نمود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)، غرفه مهدویت توسط مهدی‌یاوران فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) از اول تا سیزده فروردین ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در شبستان امامزاده سید جعفر(ع) در خدمت منتظران حضرت ربیع‌الانام(عج) و علاقه‌مندان جهت ارتقای معرفت مهدوی بود.
 مربیان مهدویت با حضور در این غرفه، اطلاعاتی را پیرامون معرفت و شناخت امام زمان(عج)،‌ نعمت‌های زمان ظهور، وظایف منتظران، اهمیت و فواید دعای فرج، لزوم محبت و اطاعت از امام زمان(عج) و ربیع الانام بودن این وجود مبارک و… در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دادند. از جمله مهمترین وظایف منتظران، معرفت، آمادگی عمومی و تزکیه نفس و خودسازی بود که بحث شد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
     پخش بروشور فواید دعای فرج و سبک زندگی مهدوی و ارائه کتب و لوح‌های فشرده با موضوع مهدویت از جمله اقدامات دیگر این غرفه بود.
لازم به ذکر است کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) نیز با پنجاه درصد تخفیف در این غرفه به فروش رسید.
 

بخش نظردهی بسته شده است..