طرح آرامش بهاری مسجد جامع یزد در کشور برتر شد

no-thumbs

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از کسب رتبه برتر کشوری طرح آرامش بهاری در مسجد جامع یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام "محمود میرجلیلی" در این رابطه اظهار کرد: بنا به اعلام ستاد مرکزی طرح آرامش بهاری مستقر در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برگزاری طرح آرامش بهاری در مسجد جامع کبیر یزد جز برترین‌های کشور قرار گرفت.

وی افزود: براساس بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان و مسئولین دفتر مدیریت عملکرد و ستاد مرکزی آرامش بهاری و گزارش های ارسال شده اجرای ویژه برنامه نوروزی آرامش بهاری در مسجد جامع رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان خاطرنشان کرد: برگزاری خیمه‌های معرفت با حضور مبلغین اعزامی از حوزه علیمه قم، برپایی غرفه کودک، طرح عفاف و حجاب و برگزاری نشست‌های گرم و صمیمی شبانه از جمله مهمترین برنامه‌های مسجد جامع یزد است.

حجت الاسلام "حسین زارع زاده" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد نیز در این باره گفت: برنامه‌های بی‌نظیر متنوع فرهنگی هنری مسجد جامع یزد بر محتوای طرح نوروزی آرامش بهاری می‌افزود.

وی افزود: همزمان با تعطیلات سال جدید و با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی همکاران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد و مبلغین حوزه علمیه قم یکی از بهترین برنامه‌های نوروزی طرح آرامش بهاری امسال در مسجد جامع یزد برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خاطرنشان کرد: حضور مبلغان دینی آگاه به معماری معنوی مسجد جامع که توضیحات کاملی را از جای جای این میراث کهن به گردشگران می‌دادند، یکی از نقطه‌های روشن طرح آرامش بهاری در مسجد جامع کبیر بود.

وی گفت: همچنین حضور روحانی مسلط به زبان‌های خارجی و گفت‌وگو با توریست‌ها و گردشگران خارجی،  مسافران و بازدیدکنندگان نوروزی را در مسجد جامع متعجب می‌کرد.

زارع زاده با اشاره به فضاسازی محیطی ورودی مسجد، اظهار کرد: همچنین برگزاری غرفه کودک با حضور روحانی متخصص در حوزه کودک و نوجوان از دیگر مزیت‌های طرح آرامش بهاری در مسجد جامع یزد بود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان یزد یکی از بی‌نظیرترین برنامه‌های این طرح نوروزی را نشست‌های گرم و صمیمی شبانه دانست که با حضور گردشگران نوروزی برگزار می‌شد و با اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح فضای معنوی را برای مسافران و بازدید کنندگان ایجاد می‌کرد.

زارع‌زاده رضایت مسافران و گردشگران را از برنامه‌های فرهنگی امسال یادآور شد و از تلاش‌ها و زحمات ارزنده و بی‌وقفه همکاران اوقاف و مبلغان اعزامی و بومی در برگزاری شایسته طرح آرامش بهاری در مسجد جامع تقدیر کرد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..