معاون آموزش هلال احمر کشور :

تاکید بر رسیدگی به مراکز علمی کاربردی هلال احمر

no-thumbs

معاون آموزش،پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور گفت: توجه به جدی به مراکز علمی کاربردی هلال احمر اولویت و مورد توجه است .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت سید حمید جمال الدینی در دیدار با کارکنان هلال احمر یزد افزود: مراکز علمی کابردی لازم است به حدی از توان اجرایی برسند تا در رقابت با سایرین خدماتی با کیفیت بالاو نازلتر ارائه کنند .
وی تصویب چارت مراکز را با خصوصیت همترازی شغلی با سطوح اداری جمعیت را در آینده نزدیک نوید داد و همچنین بر لزوم مجزا شدن مدیریت مراکز با معاونت آموزش تاکید داشته و انحصار را آفت هر مجموعه دانست.
این مسئول اظهار داشت: هلال احمر به عنوان یک خانواده بزرگ باید در تعامل و همکاری واحدها منجر به خروجی ششده که تمامی بر روی آن اتفاق نظر داشته باشند.
جمال الدینی با توجه به اینکه پژوهش در مرز دانش منظور نظر هلال احمر نیست به اولویت کارهای پژوهشی نظیر مستند کردن برنامه ها ، ارزیابی برنامه ها ، پژوهش هایی که به اعتبار بیرونی می توان اجرا کرد و به استفاده از ظرفیت های موجود برای انجام کارهای پژوهشی اشاره داشت .
در پایان جلسه از کارکنان مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان یزد تقدیر شد.
به گزارش ایرنا، معاون پژوهش و فناوری هلال احمر کشور در سفر به یزد از ایستگاه های نوروزی این جمعیت در مناطق مختلف نیز دیدن کرد .
استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
 

بخش نظردهی بسته شده است..