معاون هلال احمر استان یزد:

ارائه خدمات به ۲۳۶ هزار مسافر نوروزی

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به 236 هزار و 740 مسافر و مهمان نوروزی توسط این جمعیت در تعطیلات امسال خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد/ حامد صدیقی افزود: فعالیت های هلال احمر یزد در قالب طرح ملی نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز و تاکنون در قالب ۴۸ ایستگاه با بهره گیری از یک هزار و ۲۰۰ نیرو ادامه دارد .

وی افزود: در این مدت ۱۹۶ هزار و ۶۸۰ نفر از مسافران و مهمانان نوروزی به پست های ایمنی و سلامت مسافران در یزد و تمامی شهرستان های تابعه استان یزد مراجعه کرده اند .

این مسئول خاطر نشان کرد: پنج هزار نفر از خدمات ایستگاه های سنجش سلامت جوانان و همچنین یک هزار و ۹۶۰ نفر نیز برای اقامه نماز به خیمه های پیش بینی شده مراجعه و استفاده کردند .
صدیقی اظهار داشت: توزیع بیش از ۹۰ هزار نقشه شهر یزد و شهرستان ها و ۱۴۰ هزار بروشور و دیگر محصولات و اقلام فرهنگی بین مسافران و مهمانان نوروزی صورت گرفته است .

وی گفت: فعالیت ایستگاه ها و پایگاه های نوروزی هلال احمر تا پایان تعطیلات با نظم و ترتیب و با همکاری جوانان و علاقمندان زیر پوشش هلال احمر ادامه خواهد داشت .

استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و دارای شش هزار اثر تاریخی است .

بخش نظردهی بسته شده است..