ابعاد یوم الله ۱۲ فروردین برای جوانان تبیین شود

no-thumbs

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یوم الله 12 فروردین روز انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم ولایی و انقلابی ایران است و باید ابعاد آن برای نسل جوان تبیین شود .

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: یوم الله ۱۲ فروردین روز آری مردم قهرمان ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار نظام الهی در کشور ما است .
وی ادامه داد: مردم شجاع و فهیم ایران اسلامی در روز ۱۲ فروردین ۵۸ رای آری محکم و قاطع خود را به جمهوری اسلامی ابراز و موجب ناکامی استکبارجهانی و حامیان آنها شدند .
این مسئول تصریح کرد: در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ملت ایران به دنیا نشان دادند که به دنبال انتخاب یک نظام دینی و ارزشی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی بودند.
فخرالدینی اظهار داشت: ۱۲ فروردین ، حرکتی تاریخ ساز و تمدن ساز که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و رشادت های شهدای والامقام صورت گرفت.
وی افزود: انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که می توان برپایه شریعت اسلام ، محوریت ولایت مطلقه فقیه و استقرار نظام برپایه دین به همه قله های رفیع دانش و پیشرفت و عدالت رسید.
این مسئول خاطر نشان کرد: امید است که همه آحاد مردم و مسئولان ضمن شکرگزاری الهی نسبت به وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی با تاسی از منویات مقام معظم رهبری تا سپردن این پرچم حریت به دست صاحب بزرگوارش بقیه الله الاعظم (عج) از ولایتمداری باز نایستند.
در ۱۲ فروردین ۵۸ ملت ایران با ۹۸ درصد به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای آری دادند .
 

بخش نظردهی بسته شده است..