سالنامه آماری ۹۳ استان یزد منتشر شد

به گزارش یزدی نیوز معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اعلام این خبر افزود: سالنامه آماری استان یزد در سال ۱۳۹۳ در قالب ۲۳ فصل: سرزمین و آب و هوا، جمعیت، نیروی انسانی، کشاورزی، جنگلداری و شیلات، معدن، نفت و گاز، صنعت، آب و برق، ساختمان و مسکن، بازرگانی، رستوران و هتلداری، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، ارتباطات، بازارهای مالی، امور قضایی، بهزیستی و تامین اجتماعی، آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگ و گردشگری، عمران شهری، بودجه عمومی استان، هزینه و درآمد خانوار، شاخص های قیمت و حساب های استانی منتشر شده است.

محمد حمید فخرالدین اضافه کرد: سالنامه آماری، حاوی مجموعه ای از آخرین اطلاعات آماری در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی بیان داشت: اطلاعات سرشماری های عمومی، آمارگیری های نمونه ای، آمارهای ثبتی اخذشده از دستگاه های اجرایی استانی و ملی و آمارهای تولیدشده توسط سازمان ها و دستگاه های بخش عمومی، منابع و مآخذ مورد استفاده در سالنامه آماری بشمار می آیند.

به گزارش تابناک یزد،محمد حمید فخرالدین اضافه کرد: سالنامه آماری از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به نشانی yazd.mporg.ir و همچنین پایگاه salnameh.sci.org.ir منتشر شده است و در اختیار عموم قرار دارد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..