پیام عارف به نخبگان یزدی

no-thumbs

محمد رضا عارف از چهره های ملی کشورمان، در پیامی به بیست و دومین نشست نوروزی فارغ التحصیلان سمپاد یزد تاکید کرد: یزد با بهره گیری از صاحبان علم و تجربه می تواند پیشتاز و برقرار بماند.

به گزارش یزدی نیوزاین شخصیت سیاسی اجتماعی یزدی تبار، در پیام خود آورده است:

بسمه تعالی

یزد از دیرباز مهد پرورش استعدادهای درخشان و نخبگان علمی، اجتماعی، فرهنگی و دینی بوده است و با همه سختیها و ناملایمات طبیعی و جغرافیایی خاص خود، بالیده است که زندگی و پویایی را در خود جاری ساخته و بزرگوارانه به سایر مردمان این سرزمین نیز اهدا کرده است.

استعداد و ذوق، شکیبایی و توکل به خدای متعال، تلاش زایدالوصف، عزت نفس و مناعت طبع از ویژگیهایی است که توانسته‌است یزد را بستر سختکوشی و تیزهوشی قرار دهد.

و اینک بسیار خرسندم که فرزندان این خطه کهن که تلاش و هوشمندی مردم یزد را نمایندگی می‍ کنند همچنان پر امید و پویا و با نشاط، هرسال در روز یازدهم فروردین ماه گرد هم می آیند و امروز دانش آموختگان استعدادهای درخشان (سمپاد یزد) بیست و دومین گردهمایی سالانه شان را مصمم تر از گذشته برگزار میکنند تا باهم پیمان ببندند که برای اعتلای میهن اسلامی و استان عزیزشان لحظه ای دریغ نکنند و دین خود را به این مردم شریف که صاحب و ولی نعمت اصلی کشور و انقلابند، ادا کنند.

امید آنکه یزد از این استعداد ها و قابلیت ها که امروز به ثمر نشسته و صاحب علم و تجربه شده اند بهره مند شود و همواره پیشتاز و برقرار بماند.

علاقه‌مند بودم که در این گردهمایی ارزشمند در خدمت شما فرزندان عزیز و آینده سازان کشور باشم که مشغله های کاری و برنامه های از قبل تنظیم شده دیگر، این توفیق را از من گرفت.

لذا از راه دور و بدین‌وسیله سلام گرم و صمیمانه خود را همراه با تبریک سال جدید و تبریک مناسبت های این ایام: میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، تولد امام خمینی (ره)، روز مادر و روز زن، و روز جمهوری اسلامی ایران خدمتتان ابلاغ می‎کنم و از خدای بزرگ برایتان توفیق بیشتر را در راه کسب علم و دانش خواستارم.

 به گزارش خبر انلاین، در پایان برای همه فرهیختگان و میهمانان ارجمند که در این همایش شرکت کرده اند و برگزارکنندگان محترم این مراسم آرزوی سلامت و بهروزی دارم.

بخش نظردهی بسته شده است..