معاون استاندار:

دولت از بخش خصوصی درحوزه گردشگری یزد حمایت می کند

no-thumbs

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان حمایت می کند.

به گزارش یزدی ن محمد علی طالبی روز چهارشنبه در مراسم روز معرفی مهریز در روستای سریزد این شهرستان افزود: در استان و مهریز ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری وجود دارد.
وی اضافه کرد: افزایش ۵۰ درصدی حضور مسافران و مهمانان نوروزی در یزد و مناطق و شهرستان های مختلف استان نشان دهنده ظرفیت بالای فرهنگی و گردشگری است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد: صنعت مهم گردشگری یکی از حوزه های اساسی در توسعه استان و منطقه محسوب می شود و باید همواره به آن عنایت داشت.
طالبی گفت: برای موفقیت در این بخش مهم در استان یزد باید برنامه ریزی های لازم بعمل آید و بدون شک نامگذاری یزد به عنوان سال خوش آمد گویی یک فرصت است .
وی با قدردانی از سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در گسترش و رونق صنعت گردشگری استان یزد بر تداوم این همکاری ها و جلب بیشتر مشارکت ها تاکید نمود.
این مسئول اظهار داشت: فعالیت های گردشگری در شهرستان مهریز و سریزد بدون شک می تواند الگویی برای دیگران و بخش خصوصی در سرمایه گذاری در استان محسوب شود.
طالبی گفت: باید از تمامی ظرفیت ها با همکاری دولت و جلب علاقه مندان در حوزه صنعت گردشگری برای توسعه استان یزد روز برداشته شود.
معاون سیاسی امنیتی ، اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری در استان یزد یک کار مهم و مورد تاکید همیشگی است.
به مناسبت روز معرفی مهریز با حضور مردم و مسئولان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهریز که بنای آن را به مهرنگار دختر انوشیراون نسبت می دهند دارای ۶۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی است و با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..