تشخیص اشتباه ، بیمار را روانه «سی سی یو» کرد

تشخیص اشتباه و تعویق درمان به بعد از ایام عید نوروز ، یک بیمار اردکانی را روانه ی بخش «سی سی یو » بیمارستان کرد.

به گزارش یزدی نیوز  آقای «ب –  د» بیماری است که ۲۵ اسفند ماه به بیمارستان ضیایی اردکان مراجعه و پس از تشخیص بیماری تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت که پس از عمل جراحی با تب شدید روبرو گردید و هر روز بر درد بیمار افزوده شد.

 تشخیص اشتباه و تاخیر درمان پنج روزه که هر ثانیه اش می توانست برای بهبودی وسلامتی بیمار حیاتی باشد با کم لطفی پزشک بیمار و پرسنل بیمارستان در انجام " سی تی" و به تعویق انداختن پس از تعطیلات عید و دچار شدن بیمار به آمبولی ریه این بیمار را روانه بخش سی سی یو کرد و پس از آن بیمار جهت مشاوره فوق تخصصی و وضعیت خون درون ریه ها به یزد اعزام شده است.

خانواده این بیمار مدتی است که سال جدید را با دعا و مناجات برای سلامتی عزیزشان بسر می برند امید که سلامتی شان راهر چه سریعتر  شاهد باشیم.

مدتی است یکی پس از دیگری بر حوادث بیمارستان اضافه می شود تا کی قرار است شاهد چنین حوادث و اتفاقات دردناکی در اردکان باشیم؟ آیا قرار نیست چنین وقایعی پایان یابد؟

هر چند پزشکان , پرستاران , و پرسنل کوشای بیمارستان تمام تلاش خویش را به انجام رسانده و می رسانند اما کمبود کادر پزشکی و متخصص و بوجود آمدن چنین مواردی تا چه زمانی گریبانگیر بیماران شهر خواهد بود؟

به گزارش اردکان گویا؛هر چند ساختمان و تجهیزات پیشرفته توسط خیرین اهدا می شود اما فقدان کادر پزشکی متخصص بسیار محسوس است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..