آموزش های همگانی و تخصصی اولویت هلال احمر کشور

no-thumbs

معاون آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور گفت: ارائه آموزش های همگانی و تخصصی اولویت این جمعیت است .

به گزارش یزدی نیوز سید حمید جمال الدینی در جلسه شورای اداری هلال احمر استان یزد افزود: کاربردی کردن آموزش ها متناسب با نیاز جمعیت هلال احمر دغدغه اصلی ما است .
وی ادامه داد: این هدف مهم در سایه بررسی وضع موجود ، نیاز سنجی و آینده پژوهی قابل دسترس خواهد بود و برای رسیدن به آن با همه وجود می کوشیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: توجه مراکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر باید خروجی موثر و تربیت دانش آموختگان صاحب مهارت و تجربه برای انجام ماموریت ها و رفع نیازهای این جمعیت باشد.
جمال الدینی گفت: در نظر سنجی که در سال ۹۴ در بین مردم در مورد سازمانهای مردم نهاد انجام شده است از نظر مردم هلال احمر به عنوان خوش نام ترین سازمان مردم نهاد انتخاب شد.
معاون هلال احمر کشور خاطر نشان کرد: معاونت آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت از ایده و طرح های آموزشی از جمله چاپ کتاب ، نرم افزارهای آموزشی و غیره که بتوان در هلال احمر کل کشور استفاده کرد مورد حمایت و استقبال این معاونت قرار می گیرد.
جمال الدینی ، نقش جمعیت هلال احمر استانها را در تحول ساختار و جهت گیری حوزه آموزش و پژوهش مهم دانست و بر تغییر رفتار به عنوان محصول آموزش های استاندارد و هدفمند با گروه های مخاطب مشخص تاکید کرد.
معاون آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر به مشخص کردن بسته و محتوای آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: آینده پژوهی و تدوین استراتژی ها بسیار مهم است چرا که با تعریف و تدوین استراتژی های مد نظر می توان بسیار تاثیرگذارتر از گذشته عمل کرد.
جمال الدینی گفت: هلال احمر خانه همه است و تقویت انگیزه های حضور داوطلبانه اعضاء وظیفه مدیران، کارشناسان و کارکنان این جمعیت است،
در ابتدای جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گزارشی از فعالیت های این جمعیت در سال ۹۴ و پست های نوروزی را گزارش داد و از حضور و توجه ویژه معاون آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر به استان یزد قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..