تردد کامیون ۱۳ فروردین در محورهای ییلاقی استان یزد ممنوع شد

no-thumbs

رییس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد کامیون ها و موتور سیکلت ها در روز 13 فروردین در محور یزد به شهرستانهای تفت و مهریز و مناطق ییلاقی آنها خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ ناصر مظفری افزود: تردد کامیون ها در مسیر یزد به مناطق ییلاقی تفت و همچنین یزد به مهریز نیز در روز ۱۳ فروردین ماه ممنوع است .
وی اظهار داشت: حرکت موتورسیکلت ها در کلیه محورهای یزد به مناطق ییلاقی در تفت و مهریز در روز ۱۳ نوروز ( روز طبیعت ) به کلی ممنوع است .
رییس پلیس راه استان یزد اظهار داشت: سوارکردن مسافران در عقب برخی وسایل نقلیه چون وانت و امثال آن در تمامی جاده ها ممنوع که با متخلفان طبق مقررات برخورد می شود.
مظفری گفت: با وجود افزایش سفرها در جاده های منتهی به استان یزد خوشبختانه ترددها روان صورت می گیرد و مشکلی وجود ندارد .
وی استفاده از تلفن همراه را یکی از علل مهم برور تصادفات در سطح جاده ها ذکر کرد و از رانندگان خواست تا به مقررات احترام بگذارند .
رییس پلیس راه یزد ، همکاری رانندگان با ماموران نیروی انتظامی ، داشتن سرعت مجاز در رانندگی و همچنین دوری از عجله و شتاب را از عوامل مهم کاهش تصادفات دانست .
مظفری با اشاره به ورزش باد و طوفان از رانندگان خواست تا با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همواره فاصله طولایی را مراعات نمایند .
تفت و مهریز دو شهرستان ییلاقی استان یزد محسوب می شوند .
روزانه ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان یزد تردد می کنند.
به گزارش ایرنا،یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
 

بخش نظردهی بسته شده است..