تجلیل از ورزشکاران تیراندازی با کمان بافق

no-thumbs

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از ورزشکاران و مدال آوران تیراندازی با کمان شهرستان بافق تجلیل به عمل آمد.

به گزارش یزدی نیوز این مراسم با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، طالعی معاون فرماندار شهرستان بافق ، محسن پورسلمان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان، سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و جمعی از مسئولین و ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش تابناک یزد،در این مراسم شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ضمن خیر مقدم به حاضرین از تلاشهای ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی قدردانی نمود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه با اشاره به موفقیتهای کمانداران شهرستان بافق در سطح استان و کشور گفت : با حمایت مسئولین دولتی بویژه مهندس مرشدزاده مدیر عامل مجتمع فلات مرکزی توانستیم روند رو به رشدی در این رشته ورزشی در سطح شهرستان داشته باشیم و انشالله با افزایش این حمایتها در سال جاری شاهد موفقیتهای فرزندان این شهرستان در دیگر رشته های ورزشی باشیم .

وی با اشاره به توسعه ورزش به عنوان یک صنعت و تاثیرات آن در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی گفت : اگر ورزش شهرستان بخواهد رشد کند و به جایگاه بهتر از آنچه تاکنون بوده است برسد باید عوامل متعددی را مورد توجه قرار دهد که مهمترین آن ایجاد نشاط و امید بیشتر در جامعه و بین ورزشکاران و جوانان است .
به گزارش تابناک یزد، شریعتی در ادامه افزود : البته نبوغ و استعداد و بزرگی بچه های این شهرستان بر هیچکس پوشیده نیست و انشاالله در سال جاری با حضور و حمایت بخش خصوصی و توسعه فعالیتهای این بخش در ورزش شاهد رشد و پیشرفت ورزش در این شهرستان باشیم.
 

بخش نظردهی بسته شده است..