پیام استاندار یزد به مناسبت دهم فروردین

دهم فروردین سالگرد قیام خونین مردم یزد در روزگار خون و فریاد در صبحدم پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی است.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در فرازی از این پیام اعلام داشت :دهم فروردین سالگرد قیام خونین مردم یزد در روزگار خون و فریاد در صبحدم پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی است.
سید محمد میرمحمدی گفت: قیامی که در چهلم شهیدان گلگون کفن تبریز رخ داد و در آن عده ای از پاک ترین جوانان دارالعباده به خیل شهیدان حق پیوستند.
وی افزود : رژیم شاهنشاهی از روند متواتر چهلم ها و خیزش امواج انقلاب اسلامی شدیدا هراسناک و خشمگین بود و طبیعی بود که صفوف متراکم مردم بپاخاسته را به خاک و خون بکشد و در نهایت همین خون ها خط آتشی شد که شمشیرها را شکست و شب اندیشان را مضمحل ساخت و صبح آزادی دمیده شد و همین خون هاست که انقلاب و نظام را بیمه کرد. اینک مائیم و بار رسالتی گران که بر دوش داریم، مائیم و یاد و نام و راه شهیدان، مائیم و وظیفه پاسداری از آرمان ها و ارزش های امام و ولایت.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و عرض تبریک به خانواده محترم شهیدان و شاهدان از همه مردم دارالعباده برای شرکت در مراسم یاد بود این سبکبالان عاشق دعوت می کنم تا در تحکیم وحدت و همدلی و در تجدید میثاق با شهیدان، عهدی تازه ببندیم و در سال زیبای فاطمی راسختر از همیشه در رشد و شکوفایی دیارمان و تلاش در راستای گسترش ارزش های الهی از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

بخش نظردهی بسته شده است..