امام جمعه یزد:

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان است

no-thumbs

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور به ویژه در بین مسئولان است.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر تحرکات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی هشدار داده و به ما گوشزد کرده‌اند اما دشمن نیز از اقدام علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی باز نایستاده و به دنبال آسیب‌رسانی بوده است.

وی ادامه داد: دشمن قسم خورده اسلام که در راس آن آمریکای جنایتکار است کاری به مردم ندارد بلکه هدفش دین مردم است و می‌خواهد با دین مردم مبارزه کند و بعد از آن مردم را به عنوان غلامانی حلقه به گوش در اختیار داشته باشد.

خطیب جمعه یزد اضافه کرد: ما باید در این کشور با هوشیاری تمام، حرکات و اقدامات دشمنان را رصد کنیم و در هر تاکتیکی که دشمن دارد توان مقابله داشته باشیم تا مانند همیشه نقشه های خود را نقش برآب ببینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: دشمن به این سادگی ها که برخی فکر می کنند از کشور ما دست بر نخواهد داشت بلکه برای همه ابعاد فعالیتی این کشور برنامه دارد و حتی برای اقتصاد و صنعت و تولید ما نیز برنامه ریخته و به دنبال پیاده سازی آن است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید داشته‌اند و در نامگذاری امسال نیز این مسئله را عنوان کردند که با تکیه بر توان داخلی تولیدات خود را قوی کنیم و متکی به کشورهای دیگر نباشیم.

آیت الله ناصری افزود: خودداری از خرید کالاهای خارجی در واقع گامی در مسیر تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال است که همه ما باید آن را رعایت کنیم.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه باید از علم و توان دیگران در هر کاری بهره بگیریم عنوان کرد: بهتر است به جای مصرف کالای خارجی علم تولید و فناوری آن را به داخل بیاوریم و از آن بهره مند شویم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..