۴۰ هزار نفر از آثار تاریخی و گردشگری اشکذر بازدید کردند

no-thumbs

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر گفت: تاکنون 33هزار نفر در شهرستان اسکان و بالغ بر 40 هزار نفر از آثار تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز سیدمحمد جعفرمیرجلیلی افزود: تاکنون گردشگران داخلی از اماکن تاریخی و برنامه های گردشگری شهرستان اشکذر استقبال بی نظیری داشته اند.
وی ادامه داد: در سال جاری با برگزاری جشنواره غذاهای محلی در پارک اشکی خاطرات سفر با سوغات های محلی و بازدید از جشنواره پخت و پز، شیرینی جات سنتی و غذاهای محلی و تهیه عرقیجات گیاهی در پارک اشکی به هم پیوست و خاطرات خوشی را برای بازدید کنندگان از این شهرستان برجای گذاشت.
میرجلیلی با اشاره به اینکه جشنواره های فرهنگی پاتوق روستای شمسی و جشنواره نمک چشک غذاهای محلی با بیشترین استقبال مواجه شد گفت: جشنواره پاتوق شمسی شامل غرفه های متعدد فرهنگی و هنری و موزه مردم شناسی در بافت تاریخی این روستا برگزار گردید.
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر از برگزاری سومین جشنواره بزرگ نوروزی شهرستان، جشنواره روستایی نبیره ها خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره در تاریخ ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری در روستای تاریخی هامانه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا،شهرستان اشکذر یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است. این شهرستان با وسعت ۵۴۸۶ کیلومتر مربع در شمال غربی استان قرار دارد. اشکذر دارای دو بخش مرکزی و خضرآباد و دو دهستان خضرآباد و رستاق می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..