توزیع ۴۱ تن میوه طرح تنظیم بازار عید در مهریز

no-thumbs

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت مهریز از توزیع افزون بر 41تن میوه در قالب طرح تنظیم بازار نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حبیب الله خلفائی افزود: از این میزان ۲۹تن پرتغال و بقیه سیب درختی است که توسط مراکز مختلف در شهر و ناطق روستایی بین مردم و مسافران توزیع شد.
وی ادامه داد: کار توزیع میوه در قالب طرح تنظیم بازار تا پاپایان تعطیلات در سطح شهرستان مهریز انجام می شود و مقدار مورد نیاز تامین و مشکلی وجود ندارد .
این مسئول اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهریز با همکاری سایر دستگاه های مرتبط وظایف خود را در دو بخش تامین و توزیع مایحتاج مردم و بخش نظارت و کنترل بازار تشدید کرده است.
خلفائی گفت: در بخش تامین و توزیع مایحتاج و اقلام مورد نیاز مردم، توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب، توزیع روزانه مرغ گرم، توزیع گوشت وارداتی و غیره بر حسب نیاز در حال انجام است.
وی در مورد کنترل و نظارت بر بازار در شهرستان مهریز نیز عنوان کرد: طرح نظارت نوروز ۹۵ با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در واحدهای صنفی، اماکن پذیرایی و واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی به طور جدی در حال انجام است.
این مسئول اظهار داشت: عموم مردم و مسافران می توانند شکایات خود را از اصناف، اماکن پذیرایی با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.
خلفایی از بازرسی ۲۴۰ مورد واحد های تهیه و توزیع مواد غذایی و سرکشی به اصناف مختلف برای نظارت بیشتر با همکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان در بهار امسال خبر داد .
به گزارش تابناک یزد،شهرستان مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار گرفته و به دلیل وجود روستاهای نمونه گردشگری در این شهرستان همچنین آثار و جاذبه های تاریخی و طبیعی در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

بخش نظردهی بسته شده است..