استاندار یزد:

دستگاههای اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

استاندار یزد با اشاره به سال ' اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ' گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی مشخص است و دستگاههای اجرایی به خصوص اقتصادی باید با جدیت و پشتکار و همراهی و همدلی برای تحقق این شعار تلاش کنند.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد میر محمدی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان یزد با اظهار امیدواری از اینکه سال ۹۵ سال پر رونقی برای اقتصاد کشور و اسنان باشد؛ از تلاش مدیران دستگاههای اقتصادی استان در اجرای سیاست های دولت و خدمت به مردم قدردانی کرد.
وی با اشاره به اجرای برجام و عبور کشور از تحریم ها، گشایش های اقتصادی ایجاد شده بویژه در بحث فناوری و تکنولوژی را یاد آور شد و این موفقیت را عامل رشد و توسعه کشور دانست.
استاندار یزد گفت: باید از فرصت های ایجاد شده حداکثر استفاده را ببریم و با استفاده بهینه از امکانات، منابع و سرمایه گذاری ها در جهت رونق اقتصادی تلاش کنیم.
این مسئول بازاریابی در بعد داخلی و خارجی را یکی از ضروریات بخش تولید برشمرد و افزود: اگر تولید افزایش یابد و کیفیت محصولات بالا رود درآمد نیز افزایش خواهد یافت و این امر دولت را در ارائه خدمات بهتر به مردم یاری خواهد داد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش سفر رئیس جمهوری به استان در اواخر سال گذشته را یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان در این سفر به بخش های مختلف در این سفر بر مدیریت هزینه کرد بجا این منابع توسط مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد در سال جدید با همدلی، جدیت و تلاش مضاعف و اقدام و عمل بتوانیم به نظام و مردم خدمت کنیم.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم گفت: سال ۹۴ برای بخش های اقتصادی، سال همت و تلاش مضاعف بود و فعالان این بخش ها، تلاش مضاعفی در راستای تحقق سیاست های اقتصادی دولت داشته اند.
علی نمازی از تشکیل شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان یزد خبر داد و تشکیل آن را نمود عینی همدلی و همزبانی دولت و ملت برشمرد وخاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیران اقتصادی استان با تعامل و همکاری مناسب، سیاست های راهبردی اقتصادی دولت را دنبال می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ' گفت: باید همه سیاست ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی همسو شوند تا بتوان در سایه همدلی و اتحاد، اقتصاد کشور را شکوفا کرد.
داشته باشند.
به گزارش ایرنا، احمد ترحمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مدیران اقتصادی استان به نامگذاری سال جدید به نام ' اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ' اشاره و اظهار امیدواری کرد که سال ۹۵ سال رونق اقتصادی و نوید بخش اینده خوب برای این بخش باشد.
در این دیدار ها مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان یزد ضمن بیان مشکلات، گزارشی از روند فعالیت کاری خود در بخش های مختلف به خصوص امور مالیاتی و بورس ارائه کردند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..