رضایت­مندی کامل ۸۰ درصد از مسافران نوروزی از عملکرد پلیس یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی استان گفت: طی نظرسنجی که توسط معاونت اجتماعی از مسافران نوروزی انجام گرفت، 80 درصد از مسافران رضایت کامل را از عملکرد ماموران پلیس این استان دارند.

به گزارش یزدی نیوز سردار "ایرج کاکاوند" در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) این استان ضمن اشاره به اقدامات پلیس در ایام نوروز ۹۵ خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردی که توسط معاونت اجتماعی از مسافران نوروزی در سطح شهر انجام شده است، ۸۰ درصد از مسافران از عملکرد پلیس استان یزد رضایت مندی کامل را داشته اند.
وی ادامه داد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا کنون، معاونت اجتماعی با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی مانند اطلاع رسانی، تهیه و نصب بنر، چاپ و توزیع بروشور آموزشی بین شهروندان و مسافران نوروزی در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی، گام های مثبتی را برداشته است.
سردار کاکاوند ضمن اشاره به حضور هدفمند و برنامه ریزی شده گشت های انتظامی در سطح شهر افزود: هدف ما این است که این روند مطلوب امنیتی که برای شهروندان و مسافران نوروزی ایجاد شده است تا پایان طرح ادامه داشته باشد.
این مقام ارشد انتظامی، یکی از جرایم مهم و آسیب پذیر در جامعه را سرقت بیان کرد و گفت: با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس این استان، اکنون شاهد کاهش ۲۷ درصدی وقوع انواع سرقت هستیم.
کاکاوند ضمن اشاره به استقرار گشت های راهور و پلیس راه در معابر شهری و جاده های استان خاطرنشان کرد: امنیت ترافیکی و آمد و شدی مسافران نوروزی در محورهای درون و برون شهری، یکی از مهمترین اهداف پلیس در این ایام است.
وی تصریح کرد: باید در نیمه دوم تعطیلات که با افزایش حجم تردد در جاده ها و مسافران نوروزی مواجه خواهیم بود، طوری برنامه ریزی شود که ضمن حضور موثر نیروهای پلیس در محورهای مواصلاتی، کنترل ترافیک در محورها را نیز در دست داشته باشیم.
به گزارش تابناک یزد، فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان این که پلیس این استان برای ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان با تمام توان تلاش و کوشش خواهد کرد افزود: امیدواریم؛ بتوانیم این روند امنیتی مطلوب و احساس امنیت بالایی که در سطح استان یزد برای مسافران نوروزی و شهروندان ایجاد شده است را در طول سال ادامه داده و آن را ارتقاء دهیم.
 

بخش نظردهی بسته شده است..