اقتصاد مقاومتی بر مبنای عدالت بنا و از سوی دولت حمایت و نظارت می شود

no-thumbs

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی بر مبنای اقتصادی درون زا، برون گرا، مردم بنیان و دانش محور، عدالت گستر بنا شده که از سوی دولت حمایت و نظارت می شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا تابش در جمع تعدادی از خانواده های شهدای این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: در اجرای شعار سال جدید باید با اتکا به نامگذاری سال گذشته یعنی همدلی و همزبانی دولت و ملت، اقدام به اجرای اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل کرد.
وی تحقق اقتصاد مقاومتی را در گروی باور به توان بالای مردم در حل مشکلات و فراهم آوردن بستر حرکت آنها توسط حاکمیت و واقع بینی و برنامه ریزی ذکر کرد و تصریح نمود: هر کجا مردم وارد عمل شدند کارهای بزرگی انجام گرفته است که تبلور آن را می توان در تحقق انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بخوبی لمس کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تشریح ابعاد اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی اضافه نمود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید وابستگی های خارجی را کم کنیم و تولید داخل کشور را با اتکا به منابع مادی و معنوی افزایش دهیم.
تابش، توجه و اعتماد به توان نیروهای انسانی متخصص و کارآمد داخل کشور و ایرانیان خارج از کشور را مورد تاکید قرار داد و عنوان داشت: در جهت تحقق نامگذاری سال باید از حجم واردات کاست و واردات با هدف محوری توسعه زیرساخت ها و انتقال تکنولوژی به کشور انجام پذیرد.
نماینده مردم اردکان همچنین مبارزه با فساد و قاچاق کالا و اصلاح اساسی سیستم بانکی و گمرکی کشور را از جمله ضروریاتی برشمرد که می تواند رسیدن به هدف را تسهیل نماید.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور اظهار داشت: خوشبختانه مصوبات و قوانین نسبتا خوبی برای پیاده کردن این شعار داریم البته خلاء و ضعف هایی نیز وجود دارد که دولت و مجلس می توانند خصوصا با توجه به در پیش بودن تصویب قانون برنامه ششم توسعه، این مشکلات را برطرف کنند.
تابش همچنین با تجلیل از کار سترگ رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، آرزوی علو درجات برای شهدا و صبر برای خانواده های آنان نمود.

به گزارش ایرنا، اردکان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..