فعالیت ۴۸ پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از آغاز فعالیت 48 پایگاه راهنمای مسافران و مهمانان نوروزی در این استان خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکترحمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: از این پایگاه ها که تا پایان تعطیلات نوروز در خدمت مسافران و مهمانان خواهند بود شامل ۲۸ پست راهنمایی مسافرین نوروزی و ۲۰ پایگاه امداد و نجات بین شهری است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ملی ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۳۰۰ امدادگر و نجاتگر و افزون بر یکهزار عضو جوان هلال احمر در یزد و شهرستان های تابعه در خدمت مسافران هستند.
این مسئول اظهار کرد: تهیه و توزیع بروشور های فرهنگی ، آموزشی ، نقشه های مناطق و انجام فعالیت های ارزشی بر حسب نیاز مسافران از جمله برنامه های این جمعیت در بهار امسال است .
پارسائیان گفت: تمامی پایگاه ها و دفاتر هلال احمر در سطح استان یزد بصورت تمام وقت و با آمادگی کامل و با عزت و افتخار در خدمت مسافران و مهمانان نوروزی خواهند بود و تمهیدات لازم اندیشه شده است .

وی خاطرنشان کرد: برپایی چادرهای نماز و برنامه های فرهنگی برای کودکان نیز از فعالیت های مهم هلال احمر یزد و مناطق زیرپوشش است که بصورت جدی انجام می گیرد .
استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران مسیر تردد مسافران شمال به جنوب کشور و دارای افزون بر شش هزار اثر تاریخی و فرهنگی است .

بخش نظردهی بسته شده است..