فرماندار یزد :

زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است

فرماندار یزد در جلسه شورای اداری بخش زارچ گفت: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه استفاده نمود.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه شورای اداری بخش زارچ با حضور فرماندار، امام جمعه بخش زارچ، معاونین فرماندار، بخشدار زارچ و مدیران ادارات و نهادهای این بخش برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی‌" در این جلسه با تقدیر از زحمات یکساله همه مدیران ادارات و نهادها، شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در طول یک سال اخیر شاهد این هستیم که علی رغم کمبود اعتبارات، اقدامات خوبی در سطح بخش زارچ صورت گرفته و سیمای این بخش نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه بخش زارچ دارای ویژگی های خاصی است گفت: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه استفاده نمود.

" شاکری شمسی" با اشاره به اینکه سال ۹۴ به لحاظ شرایط  اقتصادی یکی از سخت ترین سال های بعد از انقلاب بوده است افزود: در این سال فروش نفت به کمتر از یک سوم و قیمت آن نیز به کمتر از یک پنجم نسبت به سالهای اخیر رسید که این باعث شده بود تا درآمدهای نفتی کشور به شدت کاهش یابد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی دولت در سال ۹۴ آرامش فضای عمومی جامعه بوده است تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با پرهیز از ایجاد التهاب در سطح جامعه به دنبال پیگیری امور کشور و افزایش سطح امید و نگاه به آینده ای روشنتر در بین مردم بوده است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد خاطرنشان کرد: تثبیت نرخ ارز، کاهش تورم، رشد اقتصادی از مهمترین دستاوردهای دولت بوده است.

" شاکری شمسی " با اشاره به فرجام رسیدن برجام نیز گفت: به لطف خدا با حمایت های رهبری، ایستادگی مردم، تدابیر ریاست جمهوری و ذکاوت تیم مذاکره کننده هسته ای بعد از ۱۲ سال مذاکرات هسته ای کشورمان با قدرت های جهانی به نتیجه رسید و امروز شاهد این هستیم که تحریم های ظالمانه ای که توسط خود کشورهای غربی وضع شده بود، برداشته شد.

فرماندار یزد به حضور گسترده مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: در سال ۹۴ بزرگترین اقدام دولت در عرصه سیاست داخلی برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه بود که با حضور باشکوه مردم برگزار و افتخاری دیگر برای این کشور رقم خورد.

وی اضافه کرد: این انتخابات در نهایت امنیت برگزار شد و در مهلت قانونی هیچ گونه شکایتی از سوی داوطلبان ارائه نشد.

فرماندار یزد ابراز داشت: عمل به قانون،‌رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و حق الناس دانستن رأی مردم، فراهم نمودن زمینه حضور همه مردم و رقابتی بودن از مهمترین ملاک های مجریان انتخابات در سطح شهرستان یزد بودده است.

" شاکری شمسی " در بخش پایان مطالب خود با تقدیر از حضور مردم در استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید اظهار داشت: خوشبختانه در این سفر ۴۴ طرح و پروژه با اعتبار ۹۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که همه این طر‌ح‌ها طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ اجرایی خواهند شد.

بخش نظردهی بسته شده است..