استاندار یزد تأکید کرد:

اولویت اصلی استان رفع محرومیت از مناطق محروم است

استاندار یزد گفت: اولویت اصلی مسئولان ارشد استان در دولت تدبیر و امید رفع محرومیت از مناطق خیلی محروم و محروم استان است.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با امام جمعه و فرماندار شهرستان بهاباد، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
استاندار یزد در این دیدار اظهار داشت: شهرستانهای بهاباد و خاتم را جزء مناطق خیلی محروم استان و شهرستانهای ابرکوه و بافق را جزء مناطق محروم استان می دانیم و تمام تلاشمان این است که محرومیت را از چهرۀ این شهرستانها دور کنیم.
«سید محمد میرمحمدی» ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید مسئولان به جای اینکه قول دهند تلاش می کنند تا برای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: تلاش می کنیم در شهرستان بهاباد نیز زیرساختهای لازم برای توسعه این شهرستان به طور کامل فراهم شود و فعالیتهایی در این راستا انجام شده که پروژه گاز رسانی به بهاباد از آن جمله است.
میر محمدی تصریح کرد، شایسته است ضرورتهای اولیه زندگی مردم تأمین شود و همه مردم استان از آب آشامیدنی سالم و شیرین برخوردار شوند.
استاندار یزد اظهار داشت: به لطف الهی در بین مجموعه مدیران و مسئولان استان همدلی، هماهنگی و فضای صمیمی وجود دارد و تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار بسته اند.
میر محمدی تأکید کرد: در طول دوران مسئولیت خود و همکارانم هرگز به دنبال مسائل حاشیه ای و گرایشهای سیاسی و جناحی نبوده ایم و اعتقاد داریم پرداختن به این گونه مسائل باعث از دست رفتن فرصت ها برای خدمت شایسته و صادقانه به مردم می شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..