استاندار یزد مطرح کرد:

سال ۹۴ به دلیل محدودیت‌های مالی سخت و دشوار گذشت

no-thumbs

استاندار یزد بابیان اینکه سال 94 به دلیل محدودیت‌های مالی دولت و کمبود اعتبارات سال سخت و دشواری برای مدیران و مسئولان استان بود؛ اظهار داشت: علی‌رغم این محدودیت‌ها اقدامات خوبی برای توسعه و پیشرفت استان انجام‌شده است.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ روز چهارشنبه ۲۶ اسفندماه دوازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این جلسه گفت: همه باید با تلاش مضاعف در سال ۹۵ فضای آرامش، امید و شرایط زندگی بهتر برای مردم استان را فراهم کنیم.
«سید محمد میرمحمدی» افزود: همکاری و هماهنگی خوبی بین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم می‌کنند.
میرمحمدی با توجه به مطرح‌شدن اینکه بخشی از اعتبارات تخصیص‌یافته به استان در سفر مقام معظم رهبری تحقق‌نیافته است بر پی گیری تحقق این مهم از طرف مسئولان مربوطه تأکید کرد.

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوص

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت لازم است تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان به بخش خصوصی واگذار شود تا با مشارکت بخش غیردولتی این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.
«سید محمدرضا سید حسینی» افزود: تعدادی از پروژه‌های موجود در استان به پیشرفت ۹۵ درصدی و بالاتر رسیده که ضروری است با تأمین اعتبارات لازم برای آن‌ها، این پروژه‌ها به اتمام برسند.
 

 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..