واژگونی تریلر در یزد دو قربانی گرفت

no-thumbs

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی یک دستگاه تریلر در محور تفت به شیراز و کشته شدن دو نفر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسید جواد میرحسینی گفت: یک دستگاه تریلر در کیلومتر ۷۰ محور یزد به شیراز (گردنه علی آباد – تخته سنگ) بر اثر سرعت زیاد واژگون شد که متاسفانه دو سرنشین آن کشته شدند .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر یزد افزود: در این حادثه نجات گران پایگاه امداد و نجات جاده ای جاوید اثر متوسلیان تفت پس از رسیدن به صحنه و ارزیابی اقدام به رهاسازی دو نفر از سرنشینان خودرو کردند .
میرحسینی اضافه کرد: نیروهای امدادی دیگر اورژانس ، پلیس راه ، نیروی انتظامی و راهداری نیز در صحنه حادثه حضور داشتند .
وی در ادامه عنوان کرد : مرکز EOC و سامانه ۱۱۲ به عنوان تلفن ندای امداد و مرکز ارتباط بین مردم و حادثه دیدگان در سراسر کشور می باشد که شهروندانی که دچار مشکل می شوند می توانند با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و به جمعیت هلال احمر اطلاع دهند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با توجه به ایام نوروز خاطر نشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در ایام نوروز تمامی محورهای استان یزد زیر پوشش پست های امداد و نجات خواهد بود.
میرحسینی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی سفر از سوی شهروندان و مسافران نوروزی مهمترین علل تصادفات در جاده‎‎های استان را عدم رعایت سرعت مجاز، سبقت غیرمجاز، توجه نکردن به ایمنی خودرو و علائم رانندگی در حین سفر، خواب آلودگی ناشی از ساعت‎‎ها رانندگی و غیره ذکر کرد.
روزانه ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده های یزد تردد می کنند .
 

بخش نظردهی بسته شده است..