فرماندار بهاباد:

توافق هسته ای و برجام، افتخار دولت یازدهم است

no-thumbs

فرماندار بهاباد، توافق هسته ای و برجام را یکی از افتخارات دولت یازدهم برشمرد و گفت: ایستادگی، استقامت و ولایت مداری ملت ایران مهمترین دلایل موفقیت مذاکرات هسته ای است.

به گزارش یزدی نیوز عباس اقبال در جلسه شورای اداری شهرستان با تبریک ایام نوروز، حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند ماه را نمونه ای از حماسه گسترده مردم در دفاع از انقلاب برشمرد.
وی افزود: مسئولیت مسئولان شهرستان در مقابل این حماسه حضور مردم سنگین تر می شود و باید به خواسته های آنان توجه نمود.
وی با بیان اینکه آرامش امروز نظام و اقتدار آن در جهان به برکت خون شهدا است،اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی است که با عنایات خداوند توانسته در تمام دنیا و به ویژه جهان اسلام منتشر شود و به عنوان یک الگو مورد استفاده قرار گیرد.
فرماندار بهاباد خدمت برجسته سال ۹۴ دولت تدبیر امید را برنامه پیروزی هسته ای و برجام دانست و اظهار داشت: ثمره ی این توافق این بوده که همه ی دنیا جهت برقراری ارتباط با ایران سبقت میگیرند و یقین داریم که دولت بنا به مصلحت کشور تصمیم خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه ما اتحاد و انسجاممان را به دنیا نشان دادیم افزود : ما در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اتحاد و انسجام خود را به رخ دنیا کشیدیم.
فرماندار بهاباد به سال دولت وملت همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: سال همدلی و همزبانی مخصوص یکسال نیست بلکه باید در تمام سال،سال وحدت و همدلی باشد تا نیروها بتنوانند با تما م قوا کار کنند و به مردم خدمت رسانی نمایند
اقبال به سفر کاروان دولت و تدبیر به استان یزد اشاره کرد و افزود : امیدواریم که این سفر منشاء خیر و برکت برای استان و شهرستان باشد .
وی به خدمات دولت یازدهم در شهرستان اشاره کرد و گفت : در دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی در شهرستان در زمینه های انتقال آب زاینده رود ، بیمارستان و مسئله بهداشت و مشکل گاز رسانی بود که همه اینها به سرانجام رسید.
اقبال به سفر نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان اشاره کرد و از استقبال بی نظیر مردم از ایشان تقدیر نمود و افزود : امیدواریم که با این سفر شاهد کارهای بیشتری در شهرستان باشیم .
حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در این جلسه در خصوص اهمیت شورای اداری سخن گفت و افزود: شورای اداری محل تعامل مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم است چرا که هر چه خدمت رسانی بیشتر شود پشتوانه مردمی نظام و باعث افتخار و اقتدار و عزت نظام خواهد شد و مردم دلگرم تر می شوند.
به گزارش ایرنا،وی ادامه داد: اگرخدمت رسانی مسئولین به مردم صورت پذیرفت پس کار مسئولین کار بسیار ارزشمندی می شود و حیثیت و آبروی نظام در گرو عملکرد خوب همه مسئولین است.
وی خاطر نشان کرد :خدمت رسانی به مردم، برطرف کردن غم و غصه مردم و کارگشایی از معضلات مردم، باعث خشنودی خدا و پیغمبر خدا می شود ،پس ما نبایست نسبت به حاجات مردم بی تفاوت نباشیم و باید هر کاری که از دستمان برمی آید برای مردم انجام دهیم.

بخش نظردهی بسته شده است..