فرماندار یزد خبر داد:

اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان

فرماندار یزد در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد گفت: برخی از مصوبات با توجه به اینکه نیازمند زمان بیشتری است در حال پیگیری است که امیدواریم اجرایی شدن مصوبات در سال آینده بتواند به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بیانجامد.

به گزارش یزدی نیوز، دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در سال جاری به ریاست فرماندار یزد تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با تقدیر از تلاش های یک ساله اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه ی اعضاء مصوبات خوبی در زمینه رفع کاستی های آموزش و پرورش شهرستان اجرایی شده است.

فرماندار یزد با اعلام اینکه ۸۵ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد اجرایی شده است افزود: برخی از مصوبات با توجه به اینکه نیازمند زمان بیشتری است در حال پیگیری است که امیدواریم اجرایی شدن مصوبات در سال آینده بتواند به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بیانجامد.

وی اضافه کرد: برخی از مسائل در حوزه کاری شهرستان بوده که سعی داشتیم با خردجمعی حل و فصل نماییم در حالی که برخی از مشکلات از حوزه ما خارج بوده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در ادامه با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه باشکوه بسیار خوبی برگزار شد گفت:بخش قابل توجهی از نیروها و عوامل اجرایی شعب اخذ رأی از فرهنگیان بوده اند که خوشبختانه با اشرافیت بر قوانین، درایت و تدبیر مسائل مربوط به انتخابات را مدیریت کردند.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی و کاروان تدبیر و امید به یزد افزود: در مراسم استقبال همه مردم اقشار مردم و به ویژه فرهنگیان نیز حضور بی نظیری را داشتند.

" شاکری شمسی " ابراز امیدواری کرد: مصوبات این سفر با پیگیری مسئولین هر چه زودتر در سطح استان و شهرستان اجرایی شود تا شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش یزد باشیم.

فرماندار یزد در پایان بر فراهم نمودن امکانات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس تأکید کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..