فرماندار یزد خواستار شد؛

توسعه فضای سبز با استفاده از گونه های کم آب خواه

فرماندار یزد گفت: از یک سو یزد به سبب قرار گرفتن در اقلیم نیمه خشک و خشک کشور و از سوی دیگر وجود صنایع آلاینده در حال حاضر به شدت نیازمند فضای سبز است.

به گزارش یزدی نیوز، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیر جدید منابع طبیعی شهرستان با فرماندار یزد دیدار کردند.

" محمود شاکری شمسی " در این دیدار که معاون فنی و امور عمرانی فرماندار نیز حضور داشت با تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیر منابع طبیعی شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه در مدت بیش از یک سال مدیریت آقای آخوندی اقدامات بسیار تأثیرگذاری در حوزه منابع طبیعی شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار یزد با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف هر سازمان باید به تعامل بین بخشی توجه شود افزود: مدیرانی موفق هستند که به این مقوله به خوبی بپردازند، زیرا که هر اقدامی که با نگاه تک بخشی باشد قطعاً به سرانجامی مطلوبی نخواهد رسید.

وی بر حفاظت و حراست از زمین های دولتی و بیت المال تحت اختیار اداره منابع طبیعی تأکید کرد و ابراز داشت: انتظار داریم در این مدیریت جدید اداره منابع طبیعی شهرستان روند حفاظت از اراضی بیت المال که به عنوان انفال بوده نیز ادامه داشته باشد و در زمینه برخورد با زمین خواران و رفع تصرف اراضی نیز اقدام شود.

" شاکری شمسی " خواستار توسعه فضای سبز با استفاده از گونه های کم آب خواه، مقاوم و شاداب شد و خاطرنشان کرد: از یک سو یزد به سبب قرار گرفتن در اقلیم نیمه خشک و خشک کشور و از سوی دیگر وجود صنایع آلاینده در حال حاضر به شدت نیازمند فضای سبز است.

فرماندار یزد در پایان با اشاره به اینکه مدیرانی موفق هستند که بحث مشارکت مردم  را در مباحث مختلف دنبال می کنند، گفت: اگر شرایط فراهم شود و مردم اعتماد کنند قطعا نهایت همکاری را خواهند داشت و با توجه به اینکه خزانه دولت محدود است می توان با استفاده از سرمایه های مردم فعالیت های بسیار اثرگزاری انجام داد.

شایان ذکر است " محمد رضا آخوندی " که پیش از این به عنوان مدیر منابع طبیعی شهرستان مشغول به کار بوده است، طی روزهای گذشته به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد معرفی شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..