فرماندار یزد:

تنوع نیازها از ویژگی دوران جوانی است

فرمانداریزد در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: جوانان دریایی از نیازها هستند که در این زمینه ما مسئولین وظیفه داریم تا با دانش و براساس اولویت ها، برنامه ریزی لازم در خصوص پاسخ به نیازهای آن ها داشته باشیم.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور فرماندار، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضاء تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی" در ابتدای این جلسه با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: نظم و امنیت بسیار مناسب، حضور گسترده مردم و همچنین توجه به اخلاق انتخاباتی از مهمترین مواردی بود که در این دوره از انتخابات بیش از گذشته مشهود بوده و امیدواریم در دوره های بعدی انتخابات نیز ارتقاء یابد.

فرماندار یزد همچنین به حضور کاروان تدبیر و امید در روزهای پایانی امسال در استان یزد اشاره کرد و افزود: استقبال مردم از ریاست محترم جمهور و برخی از وزرا و مسئولین کم نظیر بود و این سفر دستاوردهای بسیار خوبی را برای یزد در بر داشته است.

وی با تأکید به اینکه نقش مؤثرجوانان در عرصه های مختلف جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست تصریح کرد: جوانان رأی اولی برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات هفتم اسفندماه حضور بسیار بالایی را داشته اند.

" شاکری شمسی " خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم از ابتدای انقلاب تاکنون با تبعیت از رهبری برای پاسداری از ارزشها و آرمان های انقلاب در صحنه های مختلف حضور فعالی داشته اند که بارزترین آن هشت سال دفاع مقدس بوده است.

 عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد در بخشی دیگر از مطالب خود با بیان اینکه تعدد و تنوع نیازهای از ویژگی های جوانان است گفت: جوانان دریایی از نیازها هستند که در این زمینه ما مسئولین وظیفه داریم تا با دانش و براساس اولویت ها،  برنامه ریزی لازم در خصوص پاسخ به نیازهای آن ها داشته باشیم.

فرماندار یزد بر آمادگی جوانان برای ایفای نقش های اجتماعی در آینده تأکید کرد و افزود: آینده کشور متعلق به جوانان است از اینرو باید به جوانان فرصت دهیم تا با قبول مسئولیت در جامعه بتوانند استعداد های خود را در زمینه های مختلف شکوفا سازند.

وی با بیان اینکه تعامل بین بخشی در موضوع رفع مشکلات جوانان ضروری است ابراز داشت: دستگاههای مسئول می توانند با تعامل ، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن برنامه ها برای جوانان گام بردارند.

فرماندار یزد در پایان نشاط، شادابی، تحرک، کوشش و تفکر در جوانان را سبب پیشرفت و توسعه جامعه دانست و گفت : دوران جوانی حساس ترین و پر شورترین دوران زندگی هر فردی است که باید به صورت آگاهانه مدیریت شود.

بخش نظردهی بسته شده است..