اولین جشنواره خیریه غذاهای محلی در اشکذر برگزار می‌شود

no-thumbs

عضو هیئت مدیره گروه خیرین جوان اشکذر با اشاره به ضرورت ارتقای ظرفیت‌های بومی و محلی، گفت: اولین جشنواره خیریه غذاهای محلی در اشکذر برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز "حمیده غالبی" با اشاره به ظرفیت بانوان یزدی در عرصه‌های مختلف به ویژه صنعت مواد غذایی، اظهار کرد: بانوان یزدی به دلیل برخورداری از استعدادهای بومی و محلی نقش مهمی توسعه اقتصادی استان یزد ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال پرشور خیرین شهرستان اشکذر در راستای برگزاری جشنواره غذا در ایام نوروز، گفت: اولین جشنواره خیریه غذاهای محلی در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

عضو هیئت مدیره گروه خیرین جوان اشکذر عرضه غذاهای محلی نظیر شولی،‌ سوروک،‌ قطاب،‌ کیک یزدی،‌ عرقک و آش رشته یزدی را از جمله ویژگی‌های این جشنواره نوروزی دانست و بیان کرد: تمام درآمد حاصل اولین جشنواره غذاهای محلی اشکذر در راستای حمایت از نیازمندان مصرف می‌شود.

غالبی با اشاره به وجود هشت غرفه عرضه غذاهای محلی در این جشنواره، افزود:‌ جشنواره غذاهای محلی اشکذر واقع در پارک اشکی واقع روبروی پلیس راه اشکذر، از ۲۸ اسفند ماه ۹۴ تا چهار فروردین ۹۵ همه روز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب برای بازدید و عموم دایر است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: اولین جشنواره خیریه غذاهای محلی اشکذر به همت ۲۸ نفر از بانوان یزدی در ایام نوروز افتتاح و در صورت استقبال اقشار مختلف جامعه تا ۱۳ فروردین ماه ۹۵ ادامه خواهد داشت.
 

بخش نظردهی بسته شده است..