دبیر فدراسیون تنیس روی میز در یزد :

برگزاری کارگاههای آموزشی در استان ها

no-thumbs

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی در استان ها برای توسعه این رشته در اولویت است.

به گزارش یزدی نیوز محمود نظری در دیدار با اعضای هیات تنیس روی میز یزد افزود: طرح برگزاری کارگاه های آموزشی در استان ها در دستور کار فدراسیون است و این آمادگی را داریم تا این کارگاه ها را در استان یزد نیز برگزار کنیم.
وی اظهار کرد: برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان مربیان کره ای را به این استان اعزام خواهیم کرد تا بتوانند به رشد و توسعه این رشته ورزشی در سطح استان یزد کمک کنند.
دبیر فدراسیون تنیس روی میز در ادامه خواستار وفاق و همدلی بین اهالی هیات تنیس روی میز استان شدو ادامه داد: قطعا با همدلی و تلاش می توان هیات تنیس روی میز استان را به جایگاه خوبی در کشور رساند.
در ابتدای این نشست سرپرست هیات تنیس روی میز استان یزد گفت: تمام تلاشمان این خواهد بود با برنامه ریزی ، تلاش و همدلی رشته تنیس روی میز را در سطح استان گسترش دهیم تا شاهد افتخارآفرینی راکت بدستان یزدی در سطح کشور باشیم.
همچنین مدیرکل ورزش و جونان استان یزد گفت: یزد ظرفیت توسعه و پیشرفت در رشته تنیس روی میز را دارد که با تلاش اعضای هیات تنیس روی میز استان می تواند جایگاه ویژه ای در سطح کشور بدست آورد.
مسعود شریعتی افزود: در این رشته توجه به سنین پایه و تشکیل کمیته های استعدادیاب می تواند عامل موثری در توسعه و پیشرفت تنیس روی میز در استان باشد.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقاتی در این سطح و به میزبانی استان به طور یقین در رشد و تعالی این رشته در استان تاثیرگذار است که تمامی این موارد به طور جد در هیئت استان باید دنبال شود و با تعامل با فدراسیون بتوان آینده ای روشن را برای تنیس روی میز استان ترسیم کرد.
به گزارش ایرنا، استان یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی است و رشته تنیس در تمامی شهرستان های استان فعال است .
 

بخش نظردهی بسته شده است..