رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی یزد خبر داد؛

آماده باش۴۲ پایگاه/مصدومیت ۲۳ شهروند در چهارشنبه سوری پارسال

no-thumbs

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد از آماده‌باش کامل تمام مراکز اورژانس استان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز "احمد دهقان" با اشاره به ضرورت رعایت اصول ایمنی در مراسم‌های چهارشنبه آخر سال در یزد، اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد در حال آماده باش کامل است.

وی هیجان بی‌مورد جوانان در مراسم چهارشنبه آخر سال و استفاده از مواد احتراق‌زای غیر استاندارد را از جمله عوامل موثر در ایجاد حوادث تلخ چهارشنبه سوری عنوان کرد و ادامه داد: در مراسم چهارشنبه سوری سال گذشته، ۲۳ مجروح در مراکز درمانی اورژانس یزد تحت درمان قرار گرفتند که به دلیل شدت جراحت در برخی موارد شاهد نابینایی یک دختر بچه و قطع انگشتان دست یکی دیگر از همشهریان بودیم.

دهقان با اشاره به آماده باش ۲۵۰ نفر از پرسنل مرکز اورژانس در سطح استان یزد، افزود: علاوه بر مراکز اورژانس و بیمارستان‌های استان، تمام اکیپ‌های سیار در سطح شهر آماده ارائه خدمات اورژانس به همشریان یزدی در چهارشنبه آخر سال هستند.

رئیس مرکز مدیریت‌‌ حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد راه‌اندازی و آماده‌باش کامل ۴۲ پایگاه داخل و خارج شهری را از جمله اقدامات مرکز اورژانس یزد در شب چهارشنبه آخر سال دانست و بیان کرد: والدین نقش مهمی در کاهش حوادث چهارشنبه سوری در استان یزد ایفا می‌کنند.

دهقان در پایان نیز خاطرنشان کرد: پرسنل و تخت‌های بستری اورژانس بیمارستان شهدای محراب یزد هم در حال آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات درمانی حوادث احتمالی مراسم چهارشنبه آخر سال در یزد هستند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..