مدیر عامل سازمان میوه و تره‌بار یزد:

عرضه ارزان‌تر میوه در ایام عید/برپایی ۹ ایستگاه عرضه مستقیم در سطح شهر

no-thumbs

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری یزد با تاکید بر این که همشهریان به هیچ وجه نگران تهیه میوه شب عید نباشند، اعلام کرد: سازمان میوه و تره‌بار شهرداری یزد در 9 منطقه شهر یزد در قالب ایستگاه‌های تنظیم بازار، انواع میوه و تره‌بار و همچنین مرغ منجمد و تخم‌مرغ را عرضه خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوز "ابوالفضل ابویی"تصریح کرد: خوشبختانه امسال در روزهای پایانی سال وضعیت میوه و تره‌بار بسیار خوب است و انواع میوه و تره‌بار در بازار استان موجود است.

وی از همشهریان خواست تا هیچ گونه نگرانی در خصوص تهیه میوه شب عید نداشته باشند چرا که امسال علاوه بر اینکه در ایام عید افزایش قیمت میوه و تره‌بار نخواهیم داشت، ارزان‌تر نیز خواهد شد.

ابویی خاطرنشان کرد: میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری یزد هر روزه حتی در روزهای تعطیل ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و روزهای تعطیلات نوروزی اول سال به جز روز اول فروردین دایر و به همشهریان خدمات‌رسانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر میوه و تره‌بار، مرغ منجمد و تخم مرغ نیز به نرخ مناسب توزیع خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: سازمان میوه و تره‌بار شهرداری یزد امسال به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌های عرضه مستقیم، ۹ منطقه شهر یزد را در قالب ایستگاه‌های تنظیم بازار در نظر گرفته است که در این ایستگاه‌ها نیز میوه و تره‌بار و همچنین مرغ منجمد و تخم‌مرغ عرضه خواهد شد.

ابویی این ایستگاه‌ها را شامل ایستگاه سیلو جنب آتش‌نشانی،  بلوار طالقانی روبروی آزمایشگاه مرکزی، امامشهر از طرف خیابان وکیل میدان حج، آزادشهر فلکه دوم جنب پارک بزرگ آزادشهر، صفائیه بلوار شهیدان اشرف جنب دانشگاه ملاصدرا، تقاطع بلوار‌های جهاد و پاسداران، بلوار مدر جنب پارک بزرگ شهر، خیابان مهدی پارک وحشی بافقی و انتهای بلوار نواب صفوی روبروی خیابان بهار آزادی، ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه‌ها علاوه بر انواع میوه و تره‌بار، پرتقال تامسون و سیب تنظیم بازار با نرخ مصوب و همکاری سازمان تعاون روستایی استان توزیع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان میوه و تره‌بار یزد ساعات کار اصلی این ایستگاه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۳ اعلام کرد و گفت: البته تعدادی از این ایستگاه‌ها صبح‌ها نیز فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین بیان کرد: مدت زمان در نظر گرفته شده جهت برپایی این ایستگاه‌ها تا در حال حاضر تا پنجم فروردین‌ماه است ولی در صورت نیاز مردم، به این مدت افزوده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ابویی در پایان نیز تاکید کرد: در این ایستگاه‌ها نمایندگان سازمان میوه و تره‌بار نیز حضور دارند و برعملکرد واحدهای عرضه نظارت خواهند داشت، ضمن این که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با شماره تلفن ۱۲۴ تعزیرات حکمتی و ۱۳۷ شهرداری یزد، موارد را گزارش دهند و نظارت توسط دستگاه‌های مربوطه شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی هم  بر این ایستگاه‌ها اعمال خواهد شد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..