راشد یزدی:

نقش مردم در نظام اسلامی، واقعی است

no-thumbs

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در نظام اسلامی نقش مردم در حکومت، ریشه ای و واقعی است .

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام کاظم راشد یزدی در مجمع بسیج استان یزد به تشریح نقش مردم در حکومت اسلامی پرداخت و افزود: پیامبر اسلام (ص) شخصیتی بود از مردم ، با مردم و برای مردم در مسائل و مشکلات فعالیت می کرد .
وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) در طول حیات پربرکت خویش همواره با مردم برای توفیق اهداف عالیه دین مبین اسلام و ارزش های الهی تلاش کرد .
استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: راه عزت در گرو پایبندی به ارزش های الهی و تلاش مضاعف در خدمت به اقشار مختلف جامعه و حل مسائل و نیازها است .
راشد یزدی در ادامه به نقش بسیج در ۳۷ سال گذشته انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی و دفاع مقدس اشاره بر تداوم برنامه ها با حضور جدی مردم تاکید کرد .
راشد یزدی به اهمیت مقابله با تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین داشتن بینش و بصیرت توسط اعضای بسیج در انقلاب اسلامی اشاره کرد .
وی گفت: تابلو واقعی بسیجی همان اخلاص ، ایثار ، جانفشانی ، گمنامی ، فداکاری برای دین و مردم و همراه با ولایت و ارزش های الهی و انسانی بودن است .
همچنین امام جمعه محمد آباد یزد به سخنان حضرت علی (ع) در ایجاد حکومت اسلامی اشاره و گفت: برپایی نظام اسلامی با حضور مردم برای خدمت بیشتر است .
حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی افزود: تشکیل بسیج در کشور اسلامی ما ثمره رشادت های امام راحل عظیم الشان (ره) و فداکاری و اخلاص مردم بوده است .
وی اظهار داشت: بسیج باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری وظایف خود را در اجرای اوامر الهی و اهداف انقلاب اسلامی با قوت و قدرت ادامه دهد .
در این مراسم فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بسیج جمع فداکاری از مردم برای اجرایی شدن اهداف عالیه دین و ارزش های الهی است .
سردار اکبر فتوحی اظهار داشت: بسیج نهادی است که باید چهره محرومیت از چهره محرومان و ستمدیدگان جامعه پاک کند و برای انجام وظایف خود جدی باشد .
وی اظهار داشت: مدیریت جامعه باید با تفکر ناب بسیجی باشد و بسیجان متحول کننده معادلات ملی ، منطقه ای و جهانی هستند .
به گزارش ایرنا،استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۰۰ هزار بسیجی است و مجمع عالی بسیج متشکل از نیروهای فرهنگی و اجرایی برای کمک به انجام ماموریت های بسیج است .
 

بخش نظردهی بسته شده است..