سرمربی فولاد یزد:

جایگاه تیم ما در جدول مسابقات ارتقا می یابد

no-thumbs

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: جایگاه تیم ما در جدول مسابقات هفته به هفته ارتقا می یابد و بسیار به بقا و حتی رسیدن به میانه جدول امیدواریم .

به گزارش یزدی نیوز عبدالمجید باقری نیا افزود: برد در مقابل تیم مدعی خانه به خانه بابل در یزد شایستگی و ظرفیت بالای تیم ما را به خوبی نشان داد .
وی ادامه داد: خوشبختانه تیم فولاد یزد دارای یک نظم تیمی خوب با بازیکنان مستعد است و با برنامه ریزی و هماهنگی هفته به هفته برای ارتقا در جدول مسابقات می کوشیم .
سرمربی فولاد یزد اظهار داشت: تیم خانه به خانه از تیم های خوب لیگ دسته اول فوتبال کشور است ولی بازیکنان ما با شایستگی موفق به برد در این بازی حساس شدند .
باقری نیا گفت: هدف ما در ادامه مسابقات ارائه بازی های فنی و خوب و کمک به فوتبال استان یزد و رسیدن به جایگاه مناسب در جدول مسابقات است که به امید خدا بدست می آید .
وی افزود: از تلاش تمامی نفرات تیم و همراهی هواداران و تماشاگران در طول مسابقات و دیدار امروز در برابر تیم خانه به خانه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم مزد حمایت های آنها را بدهیم .
به گزارش ایرنا،از هفته سی ام لیگ آزادگان تیم فولاد یزد عصر امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد یک بر صفر خانه به خانه بابل را شکست داد.

بخش نظردهی بسته شده است..