استاندار در آیین تجلیل از برگزیدگان کتاب سال یزد:

فعالان حوزه کتاب ارزشمندترین انسان‌ها هستند

no-thumbs

استاندار یزد با تاکید بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی، اظهار کرد: مطالعه و خواندن کتاب، اندیشه‌ها را فعال و خلاق می‌کند و این خلاقیت سبب می‌شود تا انسان‌ها به بالاترین درجه ممکن انسانیت دست پیدا کنند

به گزارش یزدی نیوز "سید محمد میرمحمدی" در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره کتاب سال استان یزد، با اشاره به این که برای هر چیز محدودیت قائل شویم، برای فکر و اندیشه نمی‌توانیم این محدودیت را ایجاد کنیم، عنوان کرد: کتاب اندیشه ها را تحریک می‌کند و همواره موجب زایش و رویش فکرها و اندیشه‌ها می‌شود.

وی با بیان این که کتاب عصاره تفکر اندیشمندان و فرهیختگان است، تاکید کرد: شایسته است فرهنگ مطالعه به ویژه در بین نسل جوان افزایش پیدا کند.

به گفته میرمحمدی، مطالعه و خواندن کتاب، اندیشه‌ها را فعال و خلاق می‌کند و این خلاقیت سبب می‌شود تا انسان‌ها به بالاترین درجه ممکن انسانیت دست پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به تکنولوژی‌های نوین ارتباطات، افزود: امروز شاهد هستیم علی‌رغم ظهور ارتباطات نوین، فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم در حال گسترش است.

استاندار با بیان این که کتاب باعث شکوفایی مسیر کمالات انسانی می‌شود، تصریح کرد: کسانی که در حوزه کتاب فعالیت می‌کنند، ارزشمند‌ترین انسان‌ها هستند.

میرمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: نسل جوان ما امروز به حضور در محافل ادبی، فرهنگی و اعتقادی بسیار نیازمند است.

استاندار در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بتوان جوانان را به میدان‌های مطلوب هدایت کرد.

به گزارش ایسنا،یادآوری می‌شود، در این مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت دفتر سومین شهید محراب برگزار شد، از شش نفر برگزیده و هشت نفر شایسته تقدیر با اهداء جوایزی قدردانی شد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..