مدیرکل دفتر بانوان استانداری:

عضویت ۵۰هزار مدیر زن یزد در مجمع مدیران استان یزد

no-thumbs

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: مجمع مدیران زن استان با جمعیتی نزدیک به 50 هزار نفر از مدیران زن دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی، مراکز دانشگاهی و حوزوی تشکیل شده است .

به گزارش یزدی نیوزفخرالسادات خامسی در جلسه اتاق فکر مدیران زن استان گفت: توجه جامعه به ظرفیت بانوان استان برای پذیرش پست های مدیریتی، هم اندیشی و تبادل نظر مدیران زن استان درزمینه رفع چالش های موجود در عرصه مدیریت زنان و هم افزایی مدیران زن استان در استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مراکز تحت مدیریت خود از جمله اهداف تشکیل این مجمع است.

نشست اتاق فکر زنان استان یزد با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل دفتر اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری و جمعی از مدیران زن استان در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد. اتاق فکر مدیران زن استان به منظور هم اندیشی و تبادل نظر درزمینه بهینه سازی مجمع مدیران زن و بهبود وضعیت مدیریت زنان در استان به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تشکیل شد.

انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی یزد در راستای طرح های مشترک ازجمله طرح مدیر پروری زنان، موضوعی و تلفیقی کردن جلسات مدیران زن با حضور مدیران مرد دستگاه ها و نیز زنان برگزیده هر حوزه به تناسب موضوع، تعیین شاخص برای مدیریت زنان با استفاده ازنظر متخصصین و اساتید دانشگاه، طبقه بندی بانک اطلاعاتی زنان جهت شناسایی بانوان توانمند و معرفی آن ها به منظور انتصاب در مسئولیت های میانی و ارشد استان و شهرستان ها، برنامه ریزی جهت معرفی چهره ماندگار زنان در مدیریت، پیشنهاد به معاونت زنان رئیس جمهوری برای تقدیر از استانداران و مدیران درزمینه توجه به انتصاب زنان در پست های مدیریتی کلان در استان ها ازجمله مهم ترین مصوبات در این جلسه بود. افزایش حضور زنان در مسئولیت های مدیریتی در دولت تدبیر و امید، بیان ویژگی های زنان مدیر، لزوم تحقق رویکرد استراتژیک در مجمع مدیران زن استان، شناسایی زنان توانمند و معرفی آن ها و ارائه الگویی موفق از بانوان مدیر در استان را از دیگر مباحث مطرح شده در اتاق فکر مدیران زن استان بود.

بخش نظردهی بسته شده است..