راهیابی دو کونگ فو کار نوجوان خاتم به مسابقات کشوری

no-thumbs

سرپرست اداره ورزش و جوانان خاتم از راهیابی دو کونگ فو کار این شهرستان به مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز قاسم محمودی افزود: در استان یزد یک دوره مسابقات انتخابی کونگ فو با شرکت ورزشکاران از تمام شهرستان های استان برگزار شد که سید حسین موسوی یار در وزن ۵۸کیلو گرم و محمد مهدی مقدم وزن ۵۴کیلو گرم با کسب مدال طلای این مسابقات جواز حضور در مسابقات کشوری را از آن خود کردند.
وی اظهار کرد: خاتم در ورزش کونگ فو از امکانات خوبی از جمله وسایل و سالن مناسب برخوردار می باشد که این امر موجب شده تا در این ورزش قهرمان کشوری نیز داشته باشیم.
وی بیان کرد: این دو ورزشکار با سر مربی و مربیگری سرپرست اداره ورزش و جوانان خاتم به این دوره از مسابقات استانی اعزام شد.
وی از اعتماد به نفس بالا ، پشتکار ، با اخلاق بودن ، مهارت های ویژه تکنیکی – فنی به عنوان ویژگی های شاخص این ورزشکاران یاد کرد.
وی تاکید کرد: ورزشکاران در رشته های ورزشی رزمی دارای استعدادهای بالقوه ای هستند که باید با پشتیبانی و حمایت از آنها موجبات شکوفایی را فراهم کرده تا شاهد کسب مدال های بیشتری در این ورزش باشیم.
به گزارش ایرنا، در خاتم ۵۰ کونگ فو کار مرد فعالیت می کنند وبه دلیل نداشتن مربی زن هیچ کونگ فو کار زنی در این شهرستان فعالیت ندارد.
خاتم با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۴۰ کیلومتری یزد واقع شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..