تامین مواد پروتئینی مورد نیاز شب عید مردم استان یزد

no-thumbs

شرکت سهامی پشتیبانی امور دام استان به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان آمادگی کامل دارد تا در ایام پایانی سال و نوروز توسط نمایندگی های خود در فروشگاه های زنجیره ای، میادین تره بار و شرکت های تعاونی کارکنان دولت نسبت به تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد اقدام نماید.

به گزارش یزدی نیوز  مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان با بیان خبر فوق در رابطه با مرغ مورد نیاز مصرف کنندگان در ایام عید خاطر نشان کرد: مرغ منجمد و مرغ گرم نیز به اندازه کافی در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده و در ایام پایانی سال و ایام عید عرضه خواهد شد و همچنین مشکلی در خصوص تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم نیز وجود ندارد .

علی زعیم حسینی با بیان اینکه در حال حاضر مرغ منجمد بیشتر از نیاز استان در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام موجود و آماده توزیع به بازار مصرف است، افزود : از آغاز اجرای طرح تنظیم بازار در استان، فروشگاههای عامل مصرف در سطح استان حتی در روزهای تعطیل رسمی عید نوروز نیز می توانند با مراجعه مستقیم به شرکت پشتیبانی امور دام اقلام پروتنینی مورد نیاز مردم جهت عرضه دربازار مصرف را تامین کنند.
وی بیان داشت: این شرکت آمادگی دارد با توجه به ذخیره‎سازی مناسب صورت گرفته، مرغ منجمد داخلی با قیمت ۵۱ هزار ریال و گوشت منجمد گوساله وارداتی را به قیمت ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان برای مصرف‌کننده بدون محدودیت توزیع کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: پیرو اعلام آمادگی قبلی تمام عاملان و مراکز عمده مصرف شامل فروشگاه‎های رفاه، فرهنگیان، اتحادیه‎های تعاون روستایی، امکان، اسکاد و اتکا می‎توانند با مراجعه به واحد فروش شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تأمین مرغ مورد نیاز خود اقدام کنند.
 به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد علی زعیم حسینی افزود: طبق روال هرساله، توزیع مرغ و گوشت گوساله منجمد از ۲۰ اسفندماه آغاز شده است و از طریق این شرکت، سازمان جهاد کشاورزی و مراکز عرضه عمده و خرد استان عرضه خواهد شد و اگر نیاز استان، مازاد بر سهمیه ابتدایی باشد، محدودیتی در تامین آن نداریم و می‌توانیم نسبت به تامین اقلام مورد نیاز استان اقدام کنیم.
وی کیفیت گوشت‌ شب عید را مطلوب و مورد تایید دامپزشکی استان دانست و گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع گوشت شب عید به وجود نخواهد آمد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..