مدیر کل راه و شهرسازی یزد:

آمادگی ۱۵ راهدارخانه اسکان اضطراری ویژه نوروز در استان یزد

no-thumbs

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به راه‌اندازی 26 اکیپ نوروزی و 21 اکیپ امدادی ویژه ایام نوروز در راه‌های این استان، گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان یزد، ‌تحت پوشش تیم‌های امدادی راه و شهرسازی هستند.

به گزارش یزدی نیوز "محمدرضا نقصان محمدی" با اشاره به آغاز طرح نوروزی‌ از فردا سه‌شنبه ۲۵ اسفندماه در استان، اظهار کرد: کمیته حمل و نقل سفر‌های نوروزی با هدف ساماندهی، برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های دست‌اندرکار سفرهای نورزوی در یزد تشکیل شده است.

وی با اشاره به آماگی ۱۵ راهدارخانه به منظور ارائه خدمات در اسکان اضطراری مسافران، افزود: اکیپ‌های راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در ایام نوروز، سه هزار کیلومتر از راه های مواصلاتی استان یزد را تحت پوشش قرار می‌دهند.

نقصان محمدی اجرای ۸۷ کیلومتر خط‌کشی گرم، ۳۱۸ کیلومتر خط‌کشی سرد و نصب ۴۵۰ متر مربع علایم اطلاعاتی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: در استان یزد،‌ 26 اکیپ نوروزی به همراه ۲۱ اکیپ امدادی در ۳۱  محور تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به نصب بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ عدد تابلوی علائم انتظامی و مسیر نما در محورهای برون شهری و درون شهری استان، تصریح کرد: نصب بیش از ۱۳ کیلومتر گاردریل و آشکارسازی ۲۳ دماغه در محورهای شریانی از دیگر اقدامات انجام شده در کمیته حمل و نقل سفرهای نوروزی استان یزد است.

به گزارش ایسنا،مدیر کل راه و شهرسازی استان با  اشاره به  انجام ۹۱ هزار مترمریع آسفالت حفاظتی در استان یزد، اعلام کرد: لکه‌گیری ۳۸ هزار مترمربع از مسیرهای پرتردد استان یزد نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..