از 25 اسفند:

اجرای طرح نوروزی پلیس راه استان یزد

طرح نوروزی پلیس راه استان یزد با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط از 25 اسفندماه آغاز و تا روز 14 فروردین ماه 1395 در تمام سطح حوزه استحفاظی و جاده های یزد اجرا می شود .

به گزارش یزدی نیوزفرمانده پلیس راه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح نوروزی سال ۱۳۹۵ با همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف اجرایی و فرهنگی و بخصوص امداد رسان فراهم شده است.
سرهنگ احد مظفری ادامه داد: امسال در قالب طرح نوروزی در کنار یگان های ثابت پلیس در جاده های اصلی استان واحد های امداد و نجات و خدمات رسان نیز مستقر می شوند .
مظفری علت این تصمیم را ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی بصورت متمرکز و در اولین فرصت ذکر کرد که موجب آسایس و تامین رفاه و جلب اعتماد مردم می گردد .
وی افزود: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی خود در قالب طرح نوروزی در جاده های اصلی و فرعی با ایجاد ایستگاه های ثابت و سیار و گشت های محسوس و نا محسوس در خدمت مردم خواهد بود .
این مسئول اظهار داشت: همکاری خوب رانندگان با ماموران پلیس، سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی و رعایت مقررات از عوامل اصلی کاهش حوادث در جاده ها است .
مظفری با اشاره به آغاز مسافرت ها و موقعیت خاص جغرافیایی استان یزد از رانندگان خواست تا برای کاهش حوادث به مقررات احترام بگذارند.
استان یزد با یک هزار و ۵۸۶ اثر تاریخی ثبت شده، نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی به مساحت عرصه ۷۴۳ هکتار و مساحت حریم پنج هزار هکتار بوده که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و در تعطیلات نوروزی مقصد گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.
روزانه حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده های استان یزد تردد می کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..