اعزام۲هزار زائر یزدی در تعطیلات نوروز به عتبات عالیات

no-thumbs

مدیر حج و زیارت یزد گفت: در تعطیلات نوروزی دو هزار نفر زائر از استان در قالب 50 کاروان هوائی و زمینی به کربلا، نجف، کاظمین وسامرا مشرف می شوند.

به گزارش یزدی نیوزعلی اصغر شریفی درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این گروه از متقاضیانی هستند که در سایت پیش ثبت نام دور جدید عتبات عالیات نامنویسی کرده اند.
وی افزود: تعداد ۹ هزار و ۴۶۰ نفر در این سامانه پیش ثبت نام حایز شرایط اعزام به عتبات عالیات بودند که از اسفندماه و ایام عید نوروز وهمچنین تا دهم اردیبهشت وخرداد ماه ۹۵ اعزام می شوند.
شریفی بابیان اینکه سفر زیارتی ایام نوروز از ۲۴ اسفندماه شروع وتا هشتم فروردین ماه سال ۹۵ادامه خواهد داشت افزود: دراین سفر زیارتی ، زیارت دوره ای سامرا به سفرهای کربلا ، نجف ، کاظمین اضافه شده است.
این مسوول تصریح کرد: از ۱۱بهمن ماه امسال روزهای یکشنبه هرهفته پنج کاروان بصورت اقامت یک هفته ای و یک کاروان بصورت اقامت دوهفته ای از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه بغداد اعزام شدند .
مدیر حج و زیارت استان یزد تصریح کرد: در۱۱امسال ۱۸ هزار و ۲۶۸ زائر در قالب ۴۷۷ کاروان از این استان به صورت هوائی وزمینی به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..