۴۹۴ کیلوگرم حشیش در یزد کشف شد

به گزارش یزدی نیوزفرمانده انتظامی استان از کشف ۴۹۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و دستگیری ۴ نفر از سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی، توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داد.

سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان یزد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر یزد، مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی، ادامه داد: ماموران پلیس ضمن کنترل محورهای ورودی استان، متوجه تردد قاچاقچیان با دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ شدند و دستور ایست را صادر کردند.

کاکاوند گفت: اشرار و سوداگران مرگ پس از مشاهده پلیس به دستور ایست توجهی نکردند و از محل متواری شدند که در یک عملیات تعقیب و گریز مسلحانه، ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و در بازرسی انجام شده ۴۹۴ کیلوگرم  حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری ۴نفر از قاچاقچیان موادمخدر افزود: قاچاقچیان، این محموله مواد افیونی را از جنوب کشور بارگیری کرده بودند و قصد انتقال و توزیع در شمال کشور را داشتند که در عملیات ضربتی ماموران پلیس این استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه و خانواده‌ها را به خطر می‌اندازند از اولویتهای مهم پلیس این استان است و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر نیز در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

بخش نظردهی بسته شده است..