مسابقه کتابخوانی «راز سر به مهر»در یزد

no-thumbs

دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای مسابقه کتابخوانی «راز سر به مهر» خبر داد و گفت: برای شرکت در این مسابقه تا 29 اسفند زمان باقی مانده است.

به گزارش یزدی نیوزعلیرضا ثواچه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «راز سر به مهر» عنوان یک مسابقه کتابخوانی مجازی است که امکان شرکت در این مسابقه تا ۲۹ اسفندماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: راز سر به مهر، یک کتابچه در مورد خطبه فدکیه است که امکان دریافت کتابچه از ستاد مبشر غدیر در شهرداری یزد یا دانلود آن از باشگاه مبشران غدیر یا سایت مبشران غدیر امکان‌پذیر است.

ثواچه خاطرنشان کرد: این مسابقه در مجموع ۱۰ امتیاز دارد اما تمام افرادی که امتیاز هشت تا ۱۰ دریافت کرده‌اند، در قرعه‌کشی جوایز نفیس این مسابقه شرکت داده می‌شوند.

دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد ادامه داد: این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقمندان در هر ساعتی از شبانه‌روز تا ۲۹ اسفند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید ابتدا به عضویت باشگاه مبشر غدیر در آیند که نحوه عضویت در این باشگاه در سایت مبشر غدیر به نشانی mobasherghadir.ir  اعلام شده است.

ثواچه عنوان کرد: این مسابقه با هدف معرفی جایگاه حضرت زهرا (س) در احادیث، روایات و خطبه‌ها و آشنایی با سیره زندگی آن حضرت در آستانه شهادت این بانوی بزرگوار برگزار شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..