برنامه های صدا و سیمای یزد برای نوروز چیست؟

به گزارش یزدی نیوزشبکه استانی تابان برای جذب مخاطبان بیشتر، برنامه‌های خاصی را برای نوروز تدارک دیده است تا مخاطبان را راضی نگه دارد.
معاون صدای مرکز استان از تولید برنامه‌های نوروزی برای معرفی هر چه بیشتر آداب، رسوم و فرهنگ مردم استان برای آشنایی مسافران نوروزی خبر می‌دهد.
«داوود سیروس» ادامه می‌دهد: معمولا در ایام نوروز به دلیل ورود مسافران نوروزی و گردشگران به هر استان، صدای و سیمای مرکز استان برنامه‌های خاصی را برای جذب مخاطبان بیشتر در دستور کار قرار می‌دهد. وی اظهار می‌کند: ویژه‌ برنامه تحویل سال و ویژه برنامه‌های صبح و عصر برای ایام نوروز تدارک دیده شده است که از جمله آنها می‌توان به برنامه‌ «شاخه نبات» و مجله شبانگاهی آشنایی با آداب و رسوم مردم استان که مرتیط با آداب و رسوم و فرهنگ مردم یزدی است، اشاره کرد.
وی با اشاره به ۲۴ ساعته شدن برنامه‌های صدای یزد می‌گوید: مردم استان و مسافران نوروزی می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز برنامه‌های بومی را در رادیوی یزد بشنوند.
معاون سیمای مرکز استان نیز از پخش ویژه برنامه مفرح با حضور خواننده‌ها و هنرمندان یزدی در زمان تحویل سال خبر می‌دهد و می‌گوید: همچنین برای ایام نوروز هم در ۲‌نوبت صبح و عصر ویژه برنامه‌های نوروزی تدارک دیده شده است. «جبرئیل نجفی» اضافه می‌کند: پخش مستند بومی یزد برای معرفی شخصیت‌های برتر استان و پخش ۲‌سریال طنز که یکی از آنها تولید استان است هم در ایام نوروز دنبال می‌شود.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..