پیام تقدیر فرماندار از حماسه آفرینی های مردم یزد

فرماندار یزد در پیامی باردیگر از حضور حماسی و با شکوه مردم یزد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، انتخابات هفتم اسفندماه و استقبال کم نظیر از سفر کاروان تدبیر و امید به یزد تقدیر نمود.

به گزارش یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در این پیام آورده است:

در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ایامی وجود دارند که برای همیشه ماندگار خواهند بود و فصل زمستان سال ۱۳۹۴ یزد با همه سردی و بخل طبیعت در بارش ناچیز بر سرزمین کویری مان، یادآور روزهایی است که در حافظه تاریخی این ملت بزرگوار باقی خواهد ماند و همواره عظمت و بزرگی آن به خوبی یاد خواهد شد.

مردان و زنان سرافراز این دیار با حضور معنادار و سرشار از شور و شعور در برپایی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یوم ا… ۲۲ بهمن، خلق حماسه سیاسی در ۷ اسفندماه و رأی به منتخبین خود در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در روزهای پایانی سال جاری در ۱۷ اسفندماه و استقبال کم نظیر از کاروان تدبیر و امید و در رأس آن ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی موجب شگفتی شدند.

اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه بیکران خداوند تبارک و تعالی خاضعانه از این همه عظمت و حلق صحنه های کم نظیر از حضور مردم متدین و بزرگوار یزد در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال موفقیت همگان را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می نمایم.

بخش نظردهی بسته شده است..