انتشار و رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در استان یزد»

no-thumbs

سرچشمه از انتشار کتاب «انقلاب اسلامی در استان یزد» از سوی انتشارات سوره مهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب به همراه دو کتاب دیگر «روزشمار انقلاب اسلامی در استان یزد» و «گزیده افتخار» در روز هنر انقلاب رونمایی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا کلانتری سرچشمه، محقق شناخته‌شده تاریخ انقلاب اسلامی در استان یزد در گفت‌وگو  با اعلام این خبر درباره کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی در استان یزد» گفت: این کتاب حدود ۱۰۰۰ صفحه است که با دو کتاب دیگر «روزشمار انقلاب اسلامی در استان یزد» و «گزیده افتخار» حدود ۶ سال پیش آماده انتشار شد.

 

وی ادامه داد: کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی در استان یزد» بر خلاف کتاب «روزشمار انقلاب اسلامی در استان یزد» محتوایی تحلیلی درباره وقایع مرتبط با انقلاب اسلامی در این استان دارد.

 

کلانتری سرچشمه گفت: در کتاب «روزشمار انقلاب…» تک تک حوادث را بر حسب روز ذکر کرده‌ایم، بدون اینکه به زمینه‌ها یا علل و عوامل آن‌ها بپردازیم؛ اما در کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی در استان یزد» که یک تاریخ تحلیلی است تلاش شده عوامل، زمینه‌ها و مسائل مرتبط با وقایع تحلیل و به هر یک از وقایع به طور تفصیلی پرداخته شود.

 

این محقق تاریخ انقلاب در استان یزد از انتشار هم‌زمان سه اثر «گزیده افتخار»، «روزشمار انقلاب اسلامی در استان یزد» و «تاریخ انقلاب اسلامی در استان یزد» توسط انتشارات سوره مهر خبر داد و گفت: طبق وعده‌ای که داده شده این سه کتاب قرار است در مراسمی که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار می‌شود، رونمایی شوند.

بخش نظردهی بسته شده است..