دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده‌ ایثارگران یزد

به گزارش یزدی نیوزنماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده‌های شهیدان «تقوی»، جانباز روشندل «علی محمد صادقیان» و آزاده سرافراز «محسن زارع زاده مهریزی» تأکید کرد: افتخارات کشور حاصل ایثارگری شهدا و ایثارگران است و ملت ایران همواره مدیون این عزیزان خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در سفر هیأت دولت به استان یزد در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان فت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما هرچه در توان داریم برای خدمت به آنان به کار خواهیم بست هرچند قطعاً جوابگوی رنج و زحمت فراوان آنان نخواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، ایثار را دارای مراتبی دانست و تأکید کرد: ایثار شهدا و جانبازان بالاترین درجه ایثار است و این عزیزان سلامت و آسایش خود را برای سلامت و آسایش هم میهنان خود تقدیم کردند. افتخارات کشور حاصل ایثارگری شهدا و ایثارگران است و ملت ایران همواره مدیون این عزیزان خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به جایگاه علمی استان یزد در سطح کشور اظهار کرد: جوانان یزدی همواره تحت تأثیر علمای بزرگ دین مبین اسلام همچون حائری یزدی، سیدکاظم طباطبایی و شهید محراب آیت الله صدوقی بوده و هستند.

 

معاون رییس جمهور حضور قدرتمند ایثارگران را در مجامع علمی کشور خواستار شد و افزود: بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حضور قدرتمند یادگاران شهدا و ایثارگران در مجامع دانشگاهی و مراکز علمی کشور است.

بخش نظردهی بسته شده است..