عملیات ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی ابرکوه

no-thumbs

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد عملیات احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان ابرکوه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در این آیین با بیان اینکه این سازمان بیش از ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، افزود: امیدواریم با ساخت و توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور بویژه مناطق محروم بخشی از مشکلات درمانی مردم رفع شود.
عبدالرحمن تاج الدین بابیان اینکه بیمه تامین اجتماعی بزرگترین بیمه گر کشور می باشداظهار کرد: ایجاد امنیت اجتماعی بزرگترین رسالت سازمان تامین اجتماعی است.
وی ادامه داد: شهرستان ابرکوه دارای یک درمانگاه ملکی تامین اجتماعی سطح دو است که پاسخگوی مطالبات بیمه شدگان نیست و از نظر فضای فیزیکی شرایط مناسبی ندارد.
عبدالرحمن تاج الدین با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات درمانی از سیاست های سازمان تامین اجتماعی است، افزود: بر این اساس مقرر شد که درمانگاه جدید و مجهزی در شهرستان ابرکوه از سوی این سازمان احداث شود.
این مسئول بابیان اینکه درمانگاه ابرکوه مطابق با استانداردهای روز و نیازهای بیمه شدگان این شهرستان احداث می شود ادامه داد: این درمانگاه تخصصی در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و ۷۵۰مترمربع با ۵۰ میلیارد ریال بودجه اولیه دردوطبقه ساخته خواهد شد.
تاج الدین اظهار امیدواری کرد؛ این درمانگاه در کمتر از دو سال ساخته شود و در اختیار بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ابرکوه قرار گیرد.
فرماندارابرکوه در ابتدای این آیین گفت: باتوجه به تحت پوشش ۶۸ درصدی جمعیت این شهرستان که بیش از ۳۵هزار نفر از شهروندان ابرکوهی می شود نیاز مبرمی به درمانگاه تامین اجتماعی دارد.
سید نبی رسولی با خیرمقدم به سفر رئیس جمهوری و برخی از اعضای هیات دولت به یزد اظهار کرد: دولت تدبیر امید در جهت سلامت مردم تلاش مضاعفی کرده است .
در ادامه این مراسم معاون درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: ابرکوه باتوجه به اینکه افتخار منزلگاه امام رضا (ع) را دارد و همچنین مقام معظم رهبری در سفرشان ابرکوه را به عنوان سفر شهرستانی انتخاب می کنند اینها نشان از تدین مردم این شهرستان است.
دکتر خلیل ارجمند زاده اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن ابرکوه درکنار جاده طریق الرضا (ع) و همچنین ۶۸ درصدی جمعیت تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی یک ضرورت است.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی همچنین با حضور درسازمان تامین اجتماعی شعبه ابرکوه با رئیس و کارکنان این شعبه دیدار و گفت وگو کرد.
شهرستان ابرکوه دارای یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی است و با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

بخش نظردهی بسته شده است..