بسته های پستی بهاری شد

در آستانه نوروز شرکت پست بسته های پستی ویژه ای را متناسب با حال و هوای این ایام برای ارسال مرسولات هموطنان تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  روابط‌ عمومی اداره کل  پست استان یزد ، بوداغی معاون فنی شرکت پست در تکمیل خبر فوق افزود: شرکت پست در راستای تعهد به رسالت پیام رسانی،حفظ مشتری مداری و تنوع بخشی خدمات در آستانه نوروز و سال جدید بسته های پستی را با حال و هوای بهاری طراحی و تهیه نموده است.
وی با بیان این که این خدمت نوین از آغاز اسفندماه در دفاتر پستی ارایه گردیده است اظهار داشت: مشتریان عزیز می توانند از میان طرح های متنوع و شاد کارتن های بهاری پستی، طرح مورد نظر خود را جهت ارسال مرسولات خود انتخاب نمایند.
بوداغی با اشاره به این که این جعبه‌های جدید و مناسبتی می‌تواند در تغییر حال و هوای افراد مرتبط با پست تغییرات خوبی ایجاد کند بیان داشت: از آنجایی که روزهای پایانی سال دفاتر پستی با مراجعه بیشماری از هموطنان برای ارسال بسته های نوروزی به داخل و خارج کشور مواجه است شرکت پست در راستای توسعه خدمات نوروزی خود این کارتن های پستی با کیفیت و زیبای مصور، منقش به پیام های تبریک بهاری را طراحی نموده است.
وی بعد فرهنگی این خدمت پستی را گسترده خواند و ادامه داد: این اقدام به ویژه از سوی هموطنانی که عزیزان آنها در خارج از کشور به سر می برند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است چرا که نقش به سزایی در توسعه فرهنگ کهن ایران زمین و سنت دیرینه نوروز ایفا می نماید.
معاون فنی مدیرعامل با اشاره به دیگر خدمات پستی نوروزی عنوان کرد:شرکت پست متناسب یا این ایام خدمات دیگری را عرضه می نماید که به آسانی از طریق پرتال شرکت پست به آدرس الکترونیکی www.post.ir قابل دسترس می باشد.
وی در همین ارتباط گفت: سامانه کارت پستال الکترونیکی شرکت پست با تلفیق شیوه های فیزیکی و الکترونیکی و ارایه طرح های بسیار متنوع، جذاب و زیبا بستری مناسب برای ارسال پیام های نوروزی مشتریان فراهم آورده است.
بوداغی ادامه داد: بازار الکترونیکی پست نیز با برخورداری از تنوع کالا و پرداخت آسان امکان خریدی امن و در کمال آرامش را برای مشتریان میسر نموده است، همچنین چاپ تمبرهای اختصاصی در طرح‌های مختلف هدیه مناسب و مقرون به صرفه ای برای سال جدید به شمار می رود .
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: شرکت پست با ارایه خدمات نوروزی متنوع، رضایت بیش از پیش هموطنان را تامین نماید.
 

بخش نظردهی بسته شده است..